וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בלום, מנכ"ל גיים פרגון: "התנהלות השוק כיום מזכירה את הדינמיקה שלפני הנפילה ב-94'"

אסף רותם

24.8.2005 / 15:43

גיים פרגון ישראל נרכשה היום על ידי כלל פיננסים בטוחה; לא פורסמו מחירי העסקה והיקף נכסיה של גיים פרגון



כלל פיננסים בטוחה הודיעה היום על רכישת הסניף הישראלי של חברת גיים פרגון, חברה המתמחה בניהול השקעות פיננסיות בחו"ל. סניף זה הוא חברה בת של גיים פרגון העולמית שמרכזה נמצא בלונדון וסניפיה פרושים על פני שלוש יבשות. במסגרת הרכישה תעבור הבעלות המלאה, אך גיים פרגון תמשיך לעת עתה כיחידה עצמאית וללא שינויים, כאשר החשיבות מבחינתה היא בחשיפה שתקבל לשוק ההון. כלל פיננסים בטוחה מנהלת נכסי ציבור בהיקף של כ-20 מיליארד שקל. מחיר העסקה לא פורסם, אך נודע כי הוא מחולק לתשלום ראשון במזומן ותשלומים נוספים שייקבעו לפי ביצועי החברה. הסניף הישראלי קיים מזה 5 שנים.



השם הידוע בגיים פרגון לשוק ההון הוא המנכ"ל, קובי בלום. בלום אמר "גיים פרגון תמשיך לעסוק באיגרות חוב ובמניות גדולות (בלו צ'יפ) בארה"ב ובאירופה, שנותנות תשואה סולידית גבוהה על פני זמן - ב-10 השנים האחרונות הנאסד"ק והדאו הניבו תשואה שווה והדאו הרבה יותר יציב, בייחוד נוכח התנודתיות של השוק הישראלי".



בלום, שחקן ותיק יחסית בשוק המקומי, הוסיף: "ההתנהגות היום בשוק ההון מזכירה לי את הדינמיקה שהיתה ב-94', לפני הנפילה. רוב השוק הוא אנשים צעירים שלא היו כאן בתקופות השפל בהן הבורסה הישראלית יורדת חזק". אפשרות נוספת שתיתן גיים פרגון ללקוחות כלל פיננסים בטוחה היא ריבית דולרית גבוהה יותר מזו שמציעים הבנקים המקומיים, אותה יקבלו ישירות מ-Pershing Bank of New York.



שוקי אברמוביץ, מנכ"ל כלל פיננסים, בירך על הצטרפותו של בלום לכלל פיננסים בטוחה: "מדובר באחד המומחים הגדולים בישראל בתחום ניירות ערך זרים והצטרפותו אלינו מחזקת את מעמדה של בטוחה כבית ההשקעות המוביל בארץ, בעיקר בתקופה זו שבה גובר העניין בהשקעות בשוקי חו"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully