וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווח נקי של 29 מיליון שקל לגחלת במחצית הראשונה לאחר המיזוג עם אי.בי.אי

אפרת נוימן

24.8.2005 / 19:42

גחלת השקעות השלימה ביוני מיזוג מלא עם אי.בי.אי אחזקות; "לעומת הרבעון הראשון שבו היתה מגמה חיובית בשווקים, התאפיין הרבעון השני במימוש רווחים וירידות שערים, בעיקר במניות השורה השנייה"



בסוף יוני השלימה , בעלת השליטה בקבוצת הפיננסים אי.בי.אי, מיזוג מלא עם אי.בי.אי אחזקות. התוצאות אותן פירסמה גחלת היום, מאפשרות בפעם הראשונה, הצצה למספרים של חברת ההשקעות המאוחדת.



גחלת סיימה את המחצית הראשונה של 2005 עם רווח נקי של 16.1 מיליון שקל. הרווח הנקי של אי.בי.אי אחזקות, שכל נכסיה והתחייבויותיה הועברו לגחלת, הסתכם ב- 12.8 מיליון שקל. כך שהרווח הנקי במחצית הראשונה, המיוחס לכל הקבוצה לאחר המיזוג, הוא 28.9 מיליון שקל.



גחלת נשלטת על ידי צבי לובצקי, דוד ויסברג, עמנואל קוק וקובי אלכסנדר. הקבוצה שהונה העצמי גדל בעקבות המיזוג ל-216 מיליון שקל, מחזיקה כעת ב-100% מהפעילויות העיקריות של הקבוצה בתחומי ניהול השקעות (אמבן) וניהול קרנות נאמנות. כמו כן, היא מחזיקה ב-27% מפועלים אי.בי.אי ניהול וחיתום.



את הרבעון השני סיימה גחלת (ללא התוצאות של אי.בי.אי אחזקות) עם רווח נקי של 7.6 מיליון שקל. "לאחר הרבעון הראשון של 2005 שבו היתה מגמה חיובית בשווקים, התאפיין הרבעון השני במימוש רווחים וירידות שערים, בעיקר במניות השורה השנייה. שוק איגרות החוב לעומת זאת, המשיך במגמה החיובית", מציינים בגחלת.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully