וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פייננשל טיימס" הבריטי: הנפקת קסאווה כבר בחמישי הבא

אפרת נוימן

24.8.2005 / 22:11

לדברי העיתון, כך מסרו מקורבים להנפקה; לפי ההערכות, קסאווה - שבשליטת שני זוגות האחים הישראלים שקד ובןיצחק - תונפק לפי שווי חברה בין 1.5-1.3 מיליארד דולר; HSBC יהיה חתם ההנפקה



אחרי שנועם לניר הנפיק את אמפייר אונליין ביוני בלונדון לפי שווי חברה של 920 מיליון דולר, שוק ההון כנראה כבר לא יופתע מהסכומים שיתגלגלו בהנפקה הצפויה של חברת ההימורים קסאווה, שאולי תתרחש כבר בשבוע הבא.



"הפייננשל טיימס" הבריטי דיווח כי לפי גורמים המקורבים לתוכניות, ההנפקה של קסאווה בלונדון צפויה כבר ביום חמישי הבא, ה-1 בספטמבר. שווי החברה אשר הוערך על ידי מקורבים להנפקה כפי שפורסם לאחרונה בעיתונות הבריטית, נע בין 1.5-1.3 מיליארד דולר.



קסאווה - שבשליטת שני זוגות האחים הישראלים אבי ואהרון שקד ושי ורון בןיצחק - מחזיקה באתר www.888.com ובשני אתרי הימורים מהגדולים בעולם - קזינו-און-נט ופסיפיק פוקר. הרביעיה שומרת בקנאות על פרטיותה, כמו יתר הגורמים בתעשיית ההימורים.



לפי ההערכות, האחים שקד מחזיקים ב-70% מהמניות, האחים בן יצחק מחזיקים ב-23% והמנכ"ל ג'ון אנדרסון מחזיק ב-4% ממניות החברה. ב"פייננשל טיימס" מציינים גם שלחברה 20 מיליון חשבונות מנויים ביותר מ-150 מדינות.



בית ההשקעות HSBC יהיה החתם של ההנפקה. חתמי המשנה יהיו Bridgewell ,Penmure ו-Numis שגם הובילו את הנפקת אמפייר אונליין. בנק ההשקעות קרדי סוויס, אשר ייעץ לאחים שקד ובן יצחק ואשר היה אמור לשמש גם כחתם ההנפקה, החליט בסופו של דבר שלא לעשות כן, על רקע חששות בנוגע לאי חוקיות של ההימורים באינטרנט בארה"ב, שעלולים להעיב על ההנפקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully