וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר אינטרנט מגדיר את אהוד ברק שנוי במחלוקת, רגוע ובלתי הגון; שמעון פרס מוגדר כחם מזג

איתי שמושקוביץ

25.8.2005 / 9:12

באתר האטריק - בו מוצג משחק המאפשר ניהול קבוצת כדורגל דמיונית - ישנם שחקנים בשם אריאל שרון ויוסף לפיד; שמות כמו ברוך גולדשטיין, יגאל עמיר או אדולף היטלר לא נמצאו



Hattrick (הביטוי האנגלי לשלושער, הישג של שחקן כדורגל שמבקיע שלושה שערים במהלך משחק אחד) הוא משחק מחשב המוצג באתר אינטרנט שהולך וצובר משתמשים באחרונה. מטרת השחקן היא לנהל קבוצת כדורגל וירטואלית - למכור ולקנות שחקנים, לקבוע הרכבים ולמלא את כל תפקידי מנהל הקבוצה, תוך תחרות עם מאות אלפי יריבים מהארץ ומהעולם.



אתר האטריק העולמי, דרכו מנוהל המשחק, החל את דרכו ב-1997. הליגה הישראלית החלה לפעול לפני כשלוש שנים וכיום לוקחים בה חלק כ-8,400 משתמשים פעילים. ברחבי העולם מדובר על מיליוני שחקנים. המשחק הבסיסי אינו כרוך בתשלום, אולם קיימות אופציות מתקדמות יותר (נתונים סטטיסטיים מפורטים, למשל) אשר כרוכות בתשלום נוסף.



על תוצאות המשחק והתנהלותו משפיעים מספר גורמים - יכולות המשחק של השחקנים, מזג האוויר וגם תכונות אופי של השחקנים הווירטואליים, אשר נקבעות באופן מקרי על ידי התוכנה אשר מנהלת את המשחק. כך למדתי, למשל, שעופר נמרודי הוא אמנם בחור נעים, אך הוא סוער וידוע לשמצה.







לדברי מנהלי האתר, שמות השחקנים נקבעים באופן אקראי על ידי המחשב, אולם חיפוש אחר שמות מוכרים העלה את התוצאות הבאות: יצחק רבין נמצא בבעלות קבוצה מדנמרק והוא בחור בעייתי, חם מזג וישר. שמעון פרס משחק בסוואמי ומוגדר כנחמד, אבל חם מזג ובלתי הגון. קיימים תשעה שחקנים בשם אריאל שרון. אחד מהם שנוי במחלוקת, שליו ובלתי הגון ואילו אחר הוא נחמד, מאוזן וישר. חלק מהם פוטרו על ידי מאמנם. בנוסף, יש ארבעה שחקנים בשם אריק שרון.



גם אהוד ברק שנוי במחלוקת, רגוע ובלתי הגון. בשם הזה נמצאו שלושה שחקנים בעלי תכונות שונות במקצת. לגבי יוסף לפיד אין מחלוקת - שני שחקנים אשר נקראים בשמו של מנהיג מפלגת שינוי הם שנויים במחלוקת. בהתאם לדרישות התפקיד, משה קצב הוא בחור מקובל, מאוזן וישר.



לא רק פוליטיקאים נמצאים ברשימות השחקנים. קיימים גם שני אריק איינשטיין ואריאל איינשטיין אחד. שלמה ארצי הוא בחור נחמד, שליו וישר. יש לא פחות מ-16 שחקנים בשם אמנון לוי. ימי התהילה של ארז טל הסתיימו - זו ההגדרה המקובלת במשחק לשחקן שפוטר על ידי מאמנו. טל יכול להתנחם שהוא נמצא בחברה מכובדת - גם ג'ורג' בוש פוטר.



מעניין לציין כי שמות שעלולים להיות בעייתיים, כמו ברוך גולדשטיין, יגאל עמיר, אוסאמה בין לאדן או אדולף היטלר, לא נמצאו. אבל סגנו של היטלר, רודולף הס, מופיע פעמיים (בשווייץ ובגרמניה) כמו גם תשעה אחמד יאסין.



אגב, הניסיון למכור את השוער הווירטואלי עופר נמרודי תמורת 720 אלף שקל (גם הסכום, כמובן, וירטואלי) לא צלח.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully