וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Vonage, ספקית שירותי הטלפון על גבי האינטרנט, מתכננת לגייס עד 600 מיליון דולר בהנפקה ראשונה לציבור

ליאון איצקר

25.8.2005 / 10:36

דיווח "וול סטריט ג'ורנל" מפי אדם המקורב לנושא; מנהלים בחברה סירבו למסור תגובה לעיתון; וונאג', הממוקמת בניו ג'רזי, היא ספקית שירותי הטלפון על גבי האינטרנט הגדולה בארה"ב



וונאג' הולדינגס (Vonage Holdings), ספקית שירותי הטלפון על גבי האינטרנט הגדולה בארה"ב, מתכננת להגיש בקשה להנפקה ראשונה לציבור כדי לגייס עד 600 מיליון דולר, דיווח "וול סטריט ג'ורנל" מפי אדם המקורב לנושא. מנהלים בחברה סירבו למסור תגובה לעיתון.



וונאג', הממוקמת בניו ג'רזי, מספקת שירותי טלפון מוזלים לכ-800 אלף משקי בית בארה"ב. לקוחות בעלי חיבור אינטרנט מהיר, מחברים מתאם למכשיר הטלפון ומקבלים שירות דומה לשירות טלפון רגיל, אך על גבי הרשת. לפי הג'ורנל, וונאג' גייסה עד כה יותר מ-400 מיליון דולר בהון סיכון מחברות הכוללות את ביין קפיטל, 3i גרופ ו-Institutional Venture Partners. החברה הוקמה ב-2001 ע"י ג'פרי סיטרון, המכהן כיו"ר ומנכ"ל, קרלוס בולה וג'ף פולבר.



שמו של פולבר נקשר גם בחברה הישראלית ווקלטק. לפני מספר חודשים הודיעה החברה הישראלית, שנקלעה לקשיי נזילות קשים, על כך שפולבר התחייב להשקיע בה. ווקלטק לא פירטה אז את היקף ההשקעה ותנאיה, ופולבר, בביקורו בישראל אמר כי הוא מאמין בחברה. בסוף יוני האחרון התברר כי פולבר חזר בו ככל הנראה מהחלטתו. ווקלטק פירסמה את הדו"חות המורחבים שלה לשנת 2004 אותם עיטרה אזהרת "עסק חי". ווקלטק ציינה כי עד למועד פרסום הדו"ח היא לא הצליחה לגייס הון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully