וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנויים חדשים בדירקטוריון חדשות 10: ליאו מלמוד, אבי ארמוזה ויוסי גבע

בועז גריילסמר

25.8.2005 / 10:36

כך נודע ל-TheMarker; מלמוד הוא סמנכ"ל חברת מרחב, שבבעלות יוסי מימן; ארמוזה הוא מפיק פרטי, ושימש בעבר כסמנכ"ל תוכן באולפני JCS שבבעלות רון לאודר; יוסי גבע הוא מנהל עסקיו של ארנון מילצ'ן בישראל



מנויים חדשים בדירקטוריון חדשות 10: בעלי המניות של ערוץ 10 החליטו על מנויים של שלושה חברים חדשים לדירקטוריון חדשות 10, בהתאם למבנה הבעלות החדש על הערוץ. שלושת החברים החדשים הם ליאו מלמוד (מטעמו של יוסי מימן), אבי ארמוזה (מטעם רון לאודר) ויוסי גבע (מטעם ארנון מילצ'ן).



מלמוד הוא סמנכ"ל חברת מרחב, שבבעלות מימן. ארמוזה הוא מפיק פרטי, ושימש בעבר כסמנכ"ל תוכן באולפני JCS (שנמצאים בבעלותו של לאודר). יוסי גבע הוא מנהל עסקיו של מילצ'ן בישראל. השלושה מצטרפים לארבעת חברי הדירקטוריון הקיימים: אהוד גרוס (נציג הציבור ויו"ר הדירקטוריון), נמרוד נוביק (מטעם מימן), ניר למפרט (מנכ"ל ערוץ 10) ונפתלי מירון (סמנכ"ל ערוץ 10). ארמוזה מחליף את משה ארנס, ששימש עד כה כנציגו של לאודר בדירקטוריון. בעתיד הקרוב צפוי ארמוזה להחליף את ארנס גם בדירקטוריון הערוץ.



כפי שהתפרסם ב-TheMarker, בשבועות הקרובים אמור דירקטוריון חדשות 10 לאשר תכנית מקיפה של מנכ"ל החדשות החדש, אבי ברזילי, לקיצוץ בהוצאות החברה. הדירקטוריון הטיל על ברזילי למצוא בתוך חודש דרך לאזן את הגרעון בתקציב חדשות 10. ככל הנראה, תתמקד תכניתו של ברזילי בקיצוץ במשכורותיהם של המגישים הבכירים, שהחוזים איתם נחתמו בתקופתה של ההנהלה הקודמת. המדובר בעיקר במשכורותיהם של מיקי חיימוביץ', יעקב אילון ודני רופ - שמהוות חלק גדול מתקציב החברה. ישיבת הדירקטוריון הבאה תתקיים ב-4 בספטמבר, בהשתתפות החברים החדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully