וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרת רווח לוואן תוכנה: הרווח ברבעון השלישי יקטן בכ-1.5 מיליון שקל

עומר שרביט

25.8.2005 / 12:23

וואן הרוויחה ברבעון השני 3 מיליון שקל - בדומה לרבעון המקביל - האזהרה בעקבות הפסד של 700 אלף שקל מהנפקת רמדור והפסדי אקספרט



בצעד חריג יחסית, וואן תוכנה מפרסמת אזהרת רווח לרבעון השלישי בעקבות רכישת החברה המפסידה אקספרט והפסד מהנפקת הזכויות של חברת רמדור. הפסדיה של אקספרט צפויים לנוע בין 1 ל-2 מיליון שקל ומדובר בנזק משמעותי לחברה, שהרוויחה כ-3 מיליון שקל בשני הרבעונים הראשונים של השנה.



וואן רכשה את אקספרט בחודש החולף תמורת סכום נטו של 2 מיליון דולר ובעקבות הרכישה וואן תעמיד לחברה מימון של 10 מיליון שקל כדי לאזן את פעילותה השוטפת. במקביל להרעה הצפויה בשורה התחתונה, וואן מציינת כי ברבעון השלישי היא תיהנה מתוספת של 10 מיליון שקל במחזור המכירות. זאת, כתוצאה מהסכם לשירותי מיקור חוץ שוואן תעניק ל-IBM וללקוחותיה.



הנפקת הזכויות של רמדור, שהותירה את חתמי ההנפקה עם 45% מהחברה, גרמה לוואן תוכנה הפסד של 700 אלף שקל. וואן, כמו שאר בעלי העניין ברמדור, ניצלה חלק קטן מהזכויות שלה בהנפקה - 14.6% או 600 אלף שקל. בעקבות ההנפקה, וואן כבר לא בעלת השליטה ברמדור ואחזקתה בה ירדה ל-26% בלבד.



סך המחזור של וואן גדל ברבעון השני ב-27% לרמה של 50 מיליון שקל. עיקר הגידול נרשם במגזר שירותי המחשוב האחרים, שצמח בשיעור של 33.4%. הרווח התפעולי של החברה הסתכם ב-6 מיליון שקל ביחס ל-5 מיליון שקל ברבעון המקביל.



ביוני האחרון וואן גייסה 30 מיליון שקל באגרות חוב והונה העצמי נותר כמעט ללא שינוי ברמה של 41 מיליון שקל, לעומת סוף 2004. עם זאת, המינוף של החברה צמח במהלך המחצית ל-23% מסך המאזן לעומת 30% בסוף 2004.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully