וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיפור בענף התיירות צימצם ההפסד של מלונות הכשרת הישוב: תפוסת החדרים עלתה ב-9%

רם דגן

25.8.2005 / 17:16

עם זאת, החברה שמרה על הוצאות התפעול ללא שינוי - זאת באמצעות תוכנית התייעלות; שיפור משמעותי בשולי הרווח הגולמי והתפעולי; ההפסד צומצם ל-2.2 מיליון שקל



ההתאוששות בענף התיירות המקומי, כמו גם מהלכי התייעלות, הביאו לשיפור בתוצאותיה של מלונות הכשרת הישוב. הכנסות החברה הסתכמו ברבעון השני של השנה ב-39.6 מיליון שקל, מהן 38.8 מיליון שקל מפעילות המלונות. מדובר בגידול של כ-12% לעומת הכנסות החברה ממלונות ברבעון המקביל אשתקד.



השיפור בענף התיירות המתאושש, לאחר רצף של שנים קשות, הביא לעלייה של 9% בתפוסת המלונות הממוצעת של החברה ברבעון השני, ולגידול של 15% במחצית הראשונה של השנה. מלונות הכשרת הישוב מפעילה כיום שישה מלונות, בהם 845 חדרים.



הוצאות ההפעלה של החברה הסתכמו ברבעון ב-16.29 מיליון שקל, ללא שינוי לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מדובר בנתון נאה לאור העובדה שתפוסת החדרים במלונות עלתה, דבר שהיה אמור להגדיל את הסעיף. בהנהלת החברה הסבירו את היציבות בשורת ההוצאות הזו בתהליכי התייעלות, שלדברי ההנהלה לא פגעו ברמת השירות.



שיפור ניכר נרשם גם בשולי הרווח של החברה. שיעור הרווח הגולמי עלה ל-32% לעומת 15% בתקופה המקבילה אשתקד. שיעורי הרווח התפעולי עלו ל-22% מ-12%. כמו כן, הצטמצם ההפסד הנקי של החברה ל-2.2 מיליון שקל, זאת לעומת הפסד של 5.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2005.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully