וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסות וול סטריט נסחרות בשינויים קלים; מדד מניות השבבים של בורסת פילדלפיה עולה ב-0.5%

ליאון איצקר

25.8.2005 / 17:25

שוק האג"ח הממשלתיות בארה"ב נסחר בעליות; מניית ספקית החלקים לרכב ג'ונסון קונטרולס עולה ב-5.2%; מניית יצרנית התנורים והמזגנים יורק אינטרנשונל מזנקת ב-35.5%



בורסות וול סטריט נסחרות בשינויים קלים. מדד מניות השבבים של בורסת פילדלפיה עולה ב-0.5%. שוק האג"ח בארה"ב נסחר בעליות, והתשואה על האג"ח הממשלתיות ל-10 שנים יורדת ב-0.012% ל-4.167%.



מספר תביעות האבטלה הראשונות בארה"ב ירד ב-4,000 בשבוע שעבר ל-315 אלף. מדובר במספר נמוך בהרבה לעומת התקופה המקבילה, אז נרשמו 342 אלף תביעות ראשונות, ונמוך גם מתחזיות האנליסטים. משרד העבודה האמריקאי, שפירסם את הנתונים, אמר כי הירידה לוקחת בחשבון התאמה עונתית. ללא שקלול גורמים עונתיים, מדובר בירידה גדולה אף יותר של 5,797 תביעות ראשונות.



החוזים על הנפט הגולמי למסירה באוקטובר מסוג Light Crude (טקסס מתוק) נסחרים במחיר של 66.92 דולר לחבית - ירידה של 40 סנט, במסחר בבורסת הסחורות של ניו יורק. זאת לאחר שמוקדם יותר, כבר עלו לשיא של 68 דולר לחבית.



ג'נרל אלקטריק תשלם 1.55 מיליארד דולר עבור 25.5% בגרנטי בנק, הבנק הפרטי השלישי בגודלו בטורקיה. העסקה מתבצעת במסגרת נסיונותיו של הקונצרן האמריקאי להרחיב את השירותים הפיננסיים הקמעוניים בשווקים המתפתחים. מניית ג'נרל אלקטריק (סימול GE) מאבדת 0.2%.



חברת הדירוג מודי'ס (Moody's Investors Service) הורידה את דירוג האשראי של יצרניות הרכב האמריקאיות ג'נרל מוטורס ופורד מוטור לרמת זבל. מניית ג'נרל מוטורס (סימול GM) מוסיפה 0.2%; מניית פורד מוטור (סימול F) יורדת ב-0.8%.



ספקית החלקים לרכב ג'ונסון קונטרולס (Johnson Controls) אמרה כי תשלם 2.4 מיליארד דולר במזומן עבור יורק אינטרנשונל (York International), יצרנית תנורים ומזגנים, בניסיון להפחית את תלותה ביצרניות הרכב. מניית ג'ונסון קונטרולס (סימול JCI) עולה ב-5.2%; מניית יורק אינטרנשונל (סימול YRK) מזנקת ב-35.5%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully