וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: פרנקפורט ירדה ב-1.2%; בורסת פאריס איבדה 1%

רונן סרברניק

25.8.2005 / 20:18

לונדון ירדה ב-0.4%; יצרנית ציוד התקשורת הצרפתית אלקטל ירדה ב-1.1%; אריקסון השוודית ירדה ב-2.3%



בורסות אירופה נסגרו בירידות, על אף ירידות במחירי הנפט: בורסת פרנקפורט ירדה ב-1.2%; בורסת פאריס איבדה 1% ובורסת לונדון רשמה ירידה של 0.4%. ירידות נרשמות ברוב המגזרים.



מחיר הנפט עבר לרשום ירידות על רקע הערכות כי הסופה הטרופית "קתרינה" לא תשבש את התפוקה במפרץ מקסיקו. החוזים על הנפט הגולמי למסירה באוקטובר מסוג Light Crude (טקסס מתוק), נסחרים במחיר של 66.75 דולר לחבית - ירידה של 0.9% - לאחר שמוקדם יותר, כבר הגיעו לשיא של 68 דולר לחבית.



ירידות נרשמו בקרב חברות האנרגיה האירופיות, על רקע התנודתיות במחירי הנפט: BP, חברת הנפט הגדולה באירופה, ירדה ב-0.9%; ענקית בתי הזיקוק טוטאל ירדה ב-1%.



ירידות נרשמות במגזר השבבים: אינפיניון ירדה ב-0.8%; ST מיקרואלקטרוניקס איבדה 0.9%; פיליפס ירדה ב-1%; ASML, יצרנית ציוד ייצור השבבים הגדולה באירופה, ירדה ב-1.6%.



עוד במגזר הטכנולוגיה: יצרנית ציוד התקשורת הצרפתית אלקטל ירדה ב-1.1%; אריקסון השוודית ירדה ב-2.3%; ענקית התוכנה הגרמנית SAP איבדה 1%.



מדד בטחון העסקים בגרמניה של מכון Ifo ירד במפתיע לרמה של 94.6 באוגוסט, מרמה של 95 שנרשמה ביולי. תחזית הכלכלנים היתה לעלייה לרמה של 95.2 - לפי סקר שערכה בלומברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully