וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאסד"ק עלה ב-0.3% על אף עלייה במחיר הנפט; מניות TiVo צללו ב-15.2%

רונן סרברניק

25.8.2005 / 23:09

ג'נרל מוטורס ופורד ירדו ב-0.5% ו-0.9%, בהתאמה; התשואה על האג"ח הממשלתיות ל-10 שנים נסגרה בירידה של 0.019% לרמה של 4.16%



בורסות וול סטריט נסגרו בשינויים קלים. דאו ג'ונס עלה ב-0.2%; נאסד"ק עלה ב-0.3%. שוק האג"ח בארה"ב נסחר בעליות, והתשואה על האג"ח הממשלתיות ל-10 שנים נסגרה בירידה של 0.019% לרמה של 4.16%.



מספר תביעות האבטלה הראשונות בארה"ב ירד ב-4,000 בשבוע שעבר ל-315 אלף. מדובר במספר נמוך בהרבה לעומת התקופה המקבילה, אז נרשמו 342 אלף תביעות ראשונות, ונמוך גם מתחזיות האנליסטים. משרד העבודה האמריקאי, שפירסם את הנתונים, אמר כי הירידה לוקחת בחשבון התאמה עונתית. ללא שקלול גורמים עונתיים, מדובר בירידה גדולה אף יותר של 5,797 תביעות ראשונות.



החוזים על הנפט הגולמי למסירה באוקטובר מסוג Light Crude (טקסס מתוק) נסגרו במחיר של 67.49 דולר לחבית - עלייה של 9 סנט, במסחר בבורסת הסחורות של ניו יורק. זאת לאחר שמוקדם יותר, כבר עלו לשיא של 68 דולר לחבית.



ג'נרל אלקטריק תשלם 1.55 מיליארד דולר עבור 25.5% בגרנטי בנק, הבנק הפרטי השלישי בגודלו בטורקיה. העסקה מתבצעת במסגרת נסיונותיו של הקונצרן האמריקאי להרחיב את השירותים הפיננסיים הקמעוניים בשווקים המתפתחים. מניית ג'נרל אלקטריק (סימול GE) איבדה 0.1%.



התובע הכללי של קליפורניה הגיש כתב תביעה כנגד 39 חברות תרופות, בהן החברות הגדולות בעולם, בטענה לניפוח מחירים אשר הוביל לניפוח חשבון תוכנית הביטוח הרפואי למעוטי יכולת, מדי-קל. מניית אמג'ן (סימול AMGN) עלתה ב-1%; מניית אבוט לברטוריס (סימול ABT) עלתה ב-0.5%.



חברת הדירוג מודי'ס (Moody's Investors Service) הורידה את דירוג האשראי של יצרניות הרכב האמריקאיות ג'נרל מוטורס ופורד מוטור לרמת זבל. מניית ג'נרל מוטורס (סימול GM) ירדה ב-0.5%; מניית פורד מוטור (סימול F) ירדה ב-0.9%.



מניות חברת TiVo (סימול TIVO) צללו ב-15.2% לאחר שהחברה פירסמה אזהרת רווח לפיה אינה צופה להגיע לרווחיות עד סוף הרבעון הרביעי.



יצרנית קונסולות הווידאו הדיגיטלי מסרה אתמול לאחר הסגירה שברבעון השני עברה לרווח על רקע עלייה של 46% בהכנסותיה. העלייה בהכנסות נובעת מגידול בבסיס מנוייה. החברה הוסיפה כי היא מבצעת שינויים מקיפים בחטיבת השיווק בעקבותיהם היא צפויה להגדיל את הוצאותיה בתקופה הקרובה, אמר מנכ"ל החברה, טום רוג'רס.



ספקית החלקים לרכב ג'ונסון קונטרולס (Johnson Controls) אמרה כי תשלם 2.4 מיליארד דולר במזומן עבור יורק אינטרנשונל (York International), יצרנית תנורים ומזגנים, בניסיון להפחית את תלותה ביצרניות הרכב. מניית ג'ונסון קונטרולס (סימול JCI) עלתה ב-5.1%; מניית יורק אינטרנשונל (סימול YRK) זינקה ב-36%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully