וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם עסקת שופרסל-קלאבמרקט לא תאושר עד יום חמישי - הרשת תיכנס לפירוק

סיון קלינגבייל

28.8.2005 / 9:11

בהנהלת שופרסל מציינים ששופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, ורדה אלשיך, קבעה ביום חמישי כי הצעתה של שופרסל היא ההצעה היחידה שמאשר בית המשפט, וכי הרשת תימכר במחיר של לפחות 825 מיליון שקל



הבנקים הפועלים ולאומי הודיעו ביום חמישי כי לא יעמידו אשראי נוסף לקלאבמרקט מעבר ל-31 באוגוסט; מתחילת תקופת הקפאת ההליכים הזרימו הבנקים כ-140 מיליון שקל לרשת. לפיכך, אם קלאבמרקט לא תימכר לשופרסל עד יום חמישי, 1 בספטמבר, היא תחדל להתקיים כעסק חי.



בהנהלת שופרסל מציינים ששופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, ורדה אלשיך, קבעה ביום חמישי כי הצעתה של שופרסל היא ההצעה היחידה שמאשר בית המשפט, וכי הרשת תימכר במחיר של לפחות 825 מיליון שקל. בחוזה שחתמו נאמני קלאבמרקט עם שופרסל נכתב כי הרשת תירכש על ידי שופרסל כמו שהיא, וכי העסקה בטלה אם לא תתממש עד 1 בספטמבר.



השופטת אלשיך קבעה עוד כי היא מקווה שהממונה על ההגבלים, דרור שטרום, יקבל החלטה במהרה וכי יביא בחשבון את העובדה שהפגיעה בתחרות התרחשה עם נפילת הרשת. בכירים בתחום ההגבלים העסקיים אמרו בסוף השבוע כי השופטת אלשיך סידרה לשטרום את הסולם איתו יוכל לרדת מהצהרותיו בדבר התחרות. לדבריהם, בקביעתה כי רק הצעתה של שופרסל עומדת על הפרק יצרה השופטת מצב שבו ניתן להפעיל את דוקטרינת החברה הכושלת ולאשר את המיזוג בין שופרסל לקלאבמרקט, מיזוג שבכל מצב אחר לא היה מאושר.



שטרום אמר ל-TheMarker ביום שישי כי למרות הכבוד שהוא חולק לשופטת אלשיך, ההחלטה אינה של בית המשפט אלא של רשות ההגבלים. "מאוד פופולרי להיות בעד תחרות, עד שצריך לשלם על כך מחיר", אמר שטרום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully