וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויטשה בורסה מנצלת מחלוקת על חבילת הפיצויים של המנכ"ל המודח כדי למנוע ממנו "לפתוח את הפה"

סוכנויות הידיעות

28.8.2005 / 10:12

מפעילת בורסת פרנקפורט אינה מעוניינת שוורנר זייפרט המודח יפרסם ספר על מאבקו בבעלי המניות של הבורסה; כך מדווח "פייננשל טיימס"



דויטשה בורסה מנסה למנוע מן המנכ"ל המודח שלה - ורנר זייפרט, להוציא ספר על מאבקו בבעלי המניות המורדים השנה. מועצת המנהלים של מפעילת בורסת המניות של פרנקפורט מנצלת מחלוקת לגבי חבילת הפרישה של זייפרט כדי לנסות למנוע ממנו לכתוב את הספר. כך דיווח העיתון "פייננשל טיימס".



לדעת מועצת המנהלים, פרסום הספר יכול לפגוע במאמצים לשיקום היחסים עם בעלי המניות של הבורסה. "הוא עושה שרירים", אמר מקורב למועצת המנהלים ל"פייננשל טיימס". "פרסום הספר בעיתוי הנוכחי יפגע בבורסה. הוא יכול לעשות זאת בעוד שנתיים-שלוש, אין בעיה. אבל לא ניתן לא לעשות זאת עכשיו", הסביר אותו אדם.



זייפרט הודח במאי לאחר שלחץ בעלי המניות של דויטשה בורסה מנע ממנו לרכוש את בורסת המניות של לונדון (LSE). בלחץ בעלי המניות, שהובלו על ידי קרן הגידור הבריטית TCI, חילקה הבורסה דיווידנד של 1.5 מיליארד יורו (1.84 מיליארד דולר) למשקיעים במקום להמשיך בניסיון הרכש.



זייפרט דורש חבילת פיצויים של כ-11 מיליון יורו, בעוד דויטשה בורסה מציעה תשלום של 8 מיליון יורו. לפי "פייננשל טיימס", המחלוקת העיקרית נסובה סביב סכום האופציות המגיעות לזייפרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully