וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל העיתונות הבריטי ריצ'רד דזמונד נכנס לשוק עיתוני החינם בלונדון

סוכנויות הידיעות

28.8.2005 / 10:50

דזמונד, שבבעלותו העיתון "דיילי אקספרס", צפוי להשיק עיתון שיחולק חינם; עיתון זה יתחרה בעיתונים "מטרו" ו"איוונינג סטנדרד"; כך דיווח העיתון "אינדיפנדנט"



איל העיתונות הבריטי ריצ'רד דזמונד נכנס לשוק עיתוני החינם בלונדון. כך דיווח העיתון "אינדיפנדנט".



דזמונד, שבבעלותו העיתונים "דיילי אקספרס" ו"סאנדיי אקספרס", צפוי להודיע בקרוב על השקת עיתון שיחולק חינם באזור לונדון. עיתון זה יתחרה בעיתונים "מטרו" של אסושיאייטד ניוזפייפרס ו"איוונינג סטנדרד".



העיתון החדש, ששמו עתיד להיות "לונדון מייל", יחולק בשעות הבוקר, ומהדורה מעודכנת של העיתון תחולק בשעות אחר הצהריים.



לפי דיווח "אינדיפנדנט" ערך צוות עיתונאים במטה חברת נורתרן אנד של של דזמונד, מהדורות ניסיוניות של העיתון בשבועות האחרונים.



לדברי מקור המקורב לצוות, אף גויסו עובדים חדשים בשבועיים האחרונים לצורך העניין.



דיבורים על השקה צפויה של עיתון כזה נשמעים מצד דזמונד זה שלוש שנים, אולם הודעת חברת טרנספורט אוף לונדון, המנהלת את רשת הרכבת התחתית של לונדון, מוקדם יותר השנה על כוונתה להוציא מכרז להפצה בלעדית של עיתונים המחולקים חינם בתחנות הרכבת התחתית, לאחר שיסתיים החוזה עם חברת אסושיאייטס ניוזפייפרס, המפיצה כאמור את העיתון "מטרו".



אם דזמונד יזכה בהתמודדות על המכרז להפצת עיתון חינם, יוכל העיתון החדש שלו לתפוס את מקומו של "מטרו" בדוכני עיתוני חינם ברכבת התחתית של לונדון. מתמודדות נוספות שהביעו עניין בהתמודדות על המרכז הן חברת ניוז אינטרנשונל של איל העיתונות רופרט מרדוק וקבוצת גארדיאן מדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully