וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקטל אופטיקל נטוורקס ישראל מרחיבה הפעילות: מתכננת להגדיל את מצבת כוח האדם ב-30%

עינב בן יהודה

28.8.2005 / 12:35

החברה - לשעבר נייטיב נטוורקס - שנרכשה לפני מספר חודשים על ידי אלקטל תמורת 55 מיליון דולר, מעסיקה כיום כ-60 עובדים



אלקטל אופטיקל נטוורקס ישראל (לשעבר נייטיב נטוורקס), מתכננת להגדיל את מצבת כוח האדם שלה ב-30% בחודשים הקרובים. החברה מעסיקה כעת כ-60 עובדים מתכננת לקלוט כ-20 נוספים.



לפני כחצי שנה נרכשה החברה על ידי ענקית התקשורת אלקטל בעסקת מזומן של 55 מיליון דולר וכיום היא חלק מחטיבת האופטיקה של החברה. הגידול בכוח האדם נובע מהחלטת אלקטל להרחיב את פעילות המרכז הישראלי ולשלבו בפרויקטים בינלאומיים חדשים. בכוונת החברה לגייס מהנדסי חומרה ותוכנה, תוך התמקדות בגיוס מהנדסי תוכנה למערכות משובצות מחשב (זמן אמת), מהנדסי חומרה מתכנני רכיבים ומהנדסי חומרה מתכנני כרטיסים. לצורך כך החזירה החברה את מבצע "חבר מביא חבר" במסגרתו היא מעניקה בונוס כספי לכל עובד המגייס עובד נוסף לחברה. באלקטל אופטיקל נטוורקס ישראל סרבו לפרט גובה המענק אך ציינו כי מדובר בכמה אלפי שקלים. בתעשיית ההיי-טק עומד גובה המענק הממוצע במבצע חבר מביא חבר על 500 עד 1,000 דולר.



רפי הס, מנכ"ל אלקטל אופטיקל נטוורקס ישראל, אמר כי הגידול במצבת העובדים נובע מהגדלת תחומי האחריות של החברה. "אין ספק שהרכישה היטיבה עם החברה", הוא הוסיף.



אלקטל אופטיקל נטוורקס ישראל נוסדה ב-1999 על ידי ד"ר גלעד גורן ומנחם קפלן. החברה, המספקת פתרונות אופטיים לתעבורת את'רנט בסביבת המטרו, גייסה מאז הקמתה ועד לרכישתה כ-48 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully