וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזי כהן הגיש למשטרה תלונה נגד חיים ברוידא אשר מתמודד על ראשות עיריית רעננה: "מנסה לרצוח אותי פוליטית"

TheMarker

28.8.2005 / 15:03

כהן, המכהן כראש העיר ומתמודד אף הוא בבחירות, מבקש מהמשטרה: "הבחירות לראשות העיר אמורות להתקיים ביום ג' הקרוב; אני מבקש לחקור הנושא מיידית כדי שהאמת תצא לאור עוד בטרם יאמר הבוחר את דברו"



ראש עיריית רעננה, עוזי כהן, פנה אתמול למפכ"ל המשטרה ולמפקד מחוז המרכז בקריאה לערוך חקירה מהירה על מנת למנוע ניסיון "להטעיית בוחרים" לפני הבחירות לראשות העיר, שאמורות להתקיים ביום ג'.



כהן קובל כנגד דברים שהשמיע נגדו המועמד חיים ברוידא במהלך עימות ב"זמן השרון". בעימות טען ברוידא כנגד כהן: "אני הייתי זה ששיחרר אותו על סעיף נפשי" והוסיף: "הייתי מעורב במלחמת המפרץ. האדם הגיע, השתולל, עשה דברים שלא ייעשו. הוא שוחרר ממילואים על סעיף 21. הוא איש מסוכן למערכת הזו".



מייד לאחר הישמע הדברים ביקש כהן מברוידא להתנצל על הדברים, אך ברוידא סירב. כהן מיהר להמציא לעיתון את תעודת השחרור שלו מצה"ל עקב "כושר גופני" ומחלת האסטמה שממנה הוא סובל. "ברוידא בפאניקה מבריחת מצביעים ממנו אלי. הוא מבין שיום אחרי הבחירות הוא יישאר עם טעמם המתוק של הסקרים אבל בלי בוחרים בקלפי. הוא שיקר מבלי שקולו רעד. הוא מוכן לעשות הכל כדי לחסל אותי. לא רק שלא שירתנו ביחד, הוא לא היה מפקדי מעולם. זו הטעיה חמורה של הציבור ברעננה, דקה לפני שהוא הולך לקלפי", אמר כהן.



בא כוחו של כהן, עו"ד אמיר טיטונוביץ, שיגר מכתב לברוידא בו דרש שיפרסם התנצלות על הדברים עוד טרם מועד הבחירות. "פירסמת את הדברים אודות מרשי שעה שידעת שאין בהם כל אמת, וזאת אך ורק מתוך זדון ומתוך רצון להכפיש את שמו של מרשי, להשחיר את פניו ולפגוע בשמו שלא כדין, בסיכוייו להיבחר לתפקיד ראש עיריית רעננה, בחינת 'המטרה מקדשת את כל האמצעים' ויהיו שלא כדין ובלתי לגיטימיים ככל שיהיו", כתב עו"ד טיטונוביץ והוסיף: "גם אם חשת שהעימות אינו מתנהל כפי שקיווית, ושמתמודד אחד מצליח בו יותר ממך, וגם אם חשת שמעמדך בסקרים מתערער ושאינך בטוח בדבר סיכויי זכיייתך בבחירות הקרבות ובאות, לא היה בכך כדי להצדיק התחזות והתנהגות שלוחת רסן מחפירה ופוגעת דוגמת זו המתוארת לעיל".



במכתבו למפקד מחוז המרכז במשטרה כותב כהן: "נעשה לי רצח לשמי הטוב מתוך כוונה שלא אזכה בבחירות. אני פונה למשטרה בבקשה לבצע חקירה במהירות האפשרית על מנת לטהר את שמי לפני הבחירות. בשל מועד הבחירות הקרב אני מבקש לחקור את הנושא מיידית כדי שהאמת תצא לאור עוד בטרם יאמר הבוחר את דברו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully