וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אלפרד אקירוב מגייס: אלרוב תקיים מחר את המכרז המוסדי לגיוס כולל של 100 מיליון שקל באמצעות אג"ח

נתן שבע

28.8.2005 / 15:54

האג"ח מוצעות במחיר מינימלי שמשקף תשואה של 5.3% ומדורגות על ידי מידרוג בדירוג של A2; את ההנפקה מובילים אייפקס חיתום ופועלים אי.בי.אי



, שבשליטת אלפרד אקירוב, תקיים מחר את המכרז המוסדי לגיוס כולל של 100 מיליון שקל באמצעות אג"ח. את ההנפקה מובילים אייפקס חיתום ופועלים אי.בי.אי.



האג"ח צמודות למדד במח"מ של 4.8 שנים, ומעניקות ריבית שנתית בשיעור של 5.8%. האג"ח מוצעות במחיר מינימלי, שמשקף תשואה של 5.3%, ומדורגות על ידי מידרוג בדירוג של A2. במקביל, מתכוונת החברה לרשום למסחר אג"ח דומות שהונפקו בעבר בהיקף של 50 מיליון שקל.



מניית אלרוב, שהצטרפה בעדכון האחרון לרשימת תל אביב 100, הספיקה לזנק מתחילת השנה ב-90% לשווי של כמעט חצי מיליארד שקל. במקביל, רושמת החברה התעוררות בכל מגזרי הפעילות. בארץ ממשיכה החברה למכור את פרויקט הדירות צמרת ברחוב פנקס בתל אביב, שיניב מכירות של 100 מיליון שקל נוספים בשנה הקרובה.



בחו"ל, החברה הגדילה את תיק נכסיה באמצעות רכישות קניונים בעיקר בשווייץ אל מעבר למיליארד שקל, והיא צופה כי תכפיל את היקף הנכסים בתחום בשנתיים הקרובות. בנוסף, רושמת החברה שיפור מהפעילות במלון מצודת דוד בירושלים בשל ההתאוששות בתחום התיירות. פעילות החברה רשמה במחצית השנה רווח תפעולי של 20 מיליון שקל לעומת רוח תפעולי של 5 מיליון שקל בתקופה המקבילה. בנוסף, נמצאת החברה ערב חידושו של פרויקט ממילא בירושלים, בו כבר השקיעה החברה כ-200 מיליון שקל.



במחצית השנה הראשונה רשמה החברה הכנסות של 330 מיליון שקל ורווח נקי של 51 מיליון שקל לעומת הכנסות של 197 מיליון שקל ורווח של 15.6 מיליון שקל במחצית השנה הראשונה של 2004. הגדלת הפעילות של החברה בחו"ל הובילה לכך שסך נכסיה מסתכם ב-2.66 מיליארד שקל. הונה העצמי של החברה מסתכם ב-365 מיליון שקל, והוא מממן כ-14% מסך המאזן.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully