וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש גזר 7.5 שנות מאסר על לואי יגאל שהורשע בהתחזות לעו"ד וזיוף החלטות של בתי משפט

אמיר הלמר

21.6.2001 / 13:23

לואי, שהורשע בעבירות מרמה, זייף פרוטוקולים של בית המשפט העליון, חתימות של שופטים וחותמות בימ"ש; בנוסף, נגזרו עליו 2.5 שנות מאסר על תנאי

שופטת בימ"ש השלום חיותה כוחן גזרה היום 7.5 שנות מאסר בפועל על לואי יגאל, בגין עבירות מרמה רבות שבהן הורשע יגאל, מרביתם בגין התחזותו לעו"ד.

מגזר הדין עולה כי במשך שנתיים עסק יגאל במתן שירותי משרד לבאי ביהמ"ש, ושם עצמו כמי ש"מיומן בהילכות בימ"ש", כהגדרת השופטת ולעיתים אף התחזה לעו"ד.

השופטת מתארת את מעשיו של יגאל, כמי שהמתין לטרפו במסדרונות ביהמ"ש והציע את שירותיו לאנשים תמימים שנפלו בפח שטמן להם ונטל את כספם תוך הבטחה לטפל בענייניהם. במקום זאת, הגיש יגאל לביהמ"ש בקשות מזויפות, זייף מסמכים והחלטות בהן החלטות של ביהמ"ש העליון וחתימות שופטים, והציג מצג שוא בפני "לקוחותיו כאילו ענייניהם מטופלים.

בנוסף, קיבל יגאל שיקים גנובים, זייף שיקים והשתמש בהם, העלים הכנסות ממס הכנסה בשווי של כ-240 אלף שקל ועוד.

אחד האישומים בהם הורשע יגאל היה זיוף חותמת וחתימת בנק כאילו הוא הפקיד כסף בקופת ביהמ"ש לצורך שחרורו בערובה ממעצר. בהצגת המסמך המזויף לביהמ"ש, הוא אכן שוחרר ממעצרו.

מגזר הדין עולה כי ליגאל קיימות הרשעות קודמות בעשרות תיקים נוספים כולם בעבירות של מרמה וזיוף בגינם כבר נכלא יגאל ל-108 חודשי מאסר. "עשיתי ניסיון נואש למצוא נקודת זכות ולו אחת אך כזו לא נמצאה", מסכמת השופטת לפני שהיא קובעת כי יגאל ישלח ל-7.5 שנות מאסר - 5.5 שנות מאסר בגין העבירות שהורשע בהן ועוד שנתיים בעקבות הפעלת עונש על תנאי שהיה לנאשם מעבירות מרמה קודמות. השופטת אף הטילה על יגאל 2.5 שנות מאסר על תנאי. (פ' 3888/01)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully