וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפוליטיקה להיי-טק: גלעד שרון ורוני מילוא פותחים דלתות לחברת הסטארט אפ ואיוסופט

צורי דאר

29.8.2005 / 12:33

הדבר נעשה באמצעות חברת קומפרל בה מעורב גם משרד עורכי הפטנטים לוצאטו את לוצאטו; ואיוסופט מתמחה בפיתוח אפליקציות למערכות סלולריות



גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה אריאל שרון, השר לשעבר רוני מילוא, ומשרד עורכי הפטנטים לוצאטו את לוצאטו משתפים פעולה בקידום פטנטים שפותחו על ידי חברת ואיוסופט (Vayosoft) מבאר שבע.



ואיוסופט מתמחה בפיתוח אפליקציות למערכות סלולריות כגון תוכנת דואר אלקטרוני אאוטלוק לסביבת סלולר ופקס טו מייל.







החברה פיתחה לאחרונה 3 אפליקציות חדשות. הראשונה, תשלומים זעירים (Micro-Payments) באמצעות הסלולר. השנייה היא היא מערכת חניה סלולרית, באמצעותה ניתן לדווח על תחילת חניה באמצעות הסלולר. במקביל המערכת המאפשרת לפקח לסרוק תווית RFID המשמשת כברקוד חניה בתוך הרכב, ולבדוק באמצעות הסלולר האם הרכב מנוי של השירות. מערכת שלישית שפותחה לאחרונה מאפשרת למנוי לבקש מהסלולרי בקולו לאתר עבורו בתי עסק בתחום מסוים, על בסיס שירותים סלולריים מבוססי מקום.



אריה בן הרוש, מנכ"ל ואיוסופט, אמר כי לצורך שיווק 3 האפליקציות החדשות בעולם הוקמה לפני כחצי שנה חברת קומפרל הנמצאת בבעלות ואיוסופט, רוני מילוא (המשמש גם כיו"ר שתי החברות) גלעד שרון ולוצאטו. "גלעד הוא איש חריף והוא תורם לחברה מיכולותיו בפיתוח עסקי", אמר בן הרוש.



ואיוסופט הוקמה לפני כשנתיים על ידי איש העסקים אליעזר בן הרוש, ומנוהלת על ידי אחיו - אריה בן הרוש. על לקוחותיה נמנות אורנג', פלאפון, מירס, אינטרנט זהב, נטוויז'ן, מפה ועוד. לדברי אריה בן הרוש, החברה רווחית כיום.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully