וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד בנק הפועלים דורש הגדלת מסגרות האשראי לעובדים בעקבות שינוי תקנות בנק ישראל

עינב בן יהודה

29.8.2005 / 13:26

התקנות, שייכנסו לתוקף בתחילת 2006, אוסרות על הבנקים לאפשר חריגה ממסגרת האשראי; יו"ר הוועד המאגד כ-9,000 עובדים: אנו רוצים למנוע מצב בו עובדי הבנק ימצאו עצמם במצוקה בעקבות איסור החריגה



נציגי ועד העובדים בבנק הפועלים פנו להנהלת הבנק, בבקשה להגדיל את מסגרות האשראי של העובדים, לקראת כניסתן לתוקף של תקנות בנק ישראל בתחילת 2006.



התקנות קובעות כי הבנקים לא יאפשרו היווצרותה של יתרת חובה בחשבון העו"ש, העולה על מסגרת האשראי שאושרה והוסכמה בין הבנק ללקוחותיו.



יו"ר הוועד שרלי אמזלג מסר כי "איסור חריגה ממסגרת האשראי מצריך פרק זמן של היערכות והסתגלות. אנו רוצים למנוע מצב בו עובדי הבנק ימצאו עצמם במצוקה בעקבות איסור החריגה. לכן, אנו מעדיפים לפעול כבר בימים אלה כדי להגדיל את מסגרות האשראי לעובדי הבנק, בטרם כניסת התקנה לתוקף".



בבנק הפועלים מועסקים היום כ-9,000 עובדים, ובוועד לא יודעים להעריך כמה מהם יזדקקו להגדלת מסגרת האשראי. בחלק מהבנקים החלו להערך להשפעות התקנות על ציבור העובדים, באופן חלקי, לפני מספר חודשים, והציעו לעובדים להשתתף בסדנאות ליציאה מהמינוס. בבנק הפועלים לא הוצעו סדנאות כאלה, אך הבנק הציע ללקוחותיו ולעובדים להשתתף בסדנות לניהול חשבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully