וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאחדות קבלני התשתיות ומשרד התמ"ת יערכו הכשרה מקצועית לעובדים בענף

שרון קדמי

29.8.2005 / 14:46

תקציב ההדרכה שמשרד התמ"ת מוכן לממן יעמוד על 1,500 שקל לכל חודש הכשרה, והמעסיק מחויב להעסיק את החניך לפחות 3 חודשים נוספים



התאחדות קבלני התשתיות סיכמה עם משרד התמ"ת על הכשרה מקצועית לעובדים בענף התשתיות. בפגישה שנערכה השבוע בין חברי הנהלת התאחדות קבלני התשתיות בישראל לבין מנהלת האגף להכשרה מקצועית במשרד התמ"ת, שרה חורש, סוכם, בין היתר, כי אגף ההכשרה יבנה יחד עם קבלני התשתיות קורס מקוצר למנהלי עבודה ותיקים, בעלי ותק של יותר מ-10 שנות ניסיון. בנוסף, הוסכם על הכשרה פנים מפעלית.



סגן יו"ר התאחדות קבלני התשתיות, אילן מרדכי, יפעל מול הממונה על הכשרה באגף ההכשרה המקצועית במשרד התמ"ת, אשר דהאן, לביצוע פיילוט להכשרה במתקני החברה שברשותו. סוכם, כי ניתן יהיה לרכז הדרכות של כמה קבלנים אצל קבלן אחד, או לשלב הדרכות גם אצל חברות ציוד מכני הנדסי כבד.



נושא הקורס ייבנה בשיתוף מלא עם התאחדות קבלני התשתיות בישראל. תקציב ההדרכה שמשרד התמ"ת מוכן לממן יעמוד על 1,500 שקל לכל חודש הכשרה, והמעסיק מחויב להעסיק את החניך לפחות 3 חודשים נוספים. בנוסף, משרד התמ"ת יבחן מול צה"ל אפשרויות להסדרת עבודה מועדפת לחיילים משוחררים בעבודות ציוד מכני הנדסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully