וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Y&R Interactive יזמה קריאה של ענף האינטרנט להכללתו בתחרות הפרסום השנתית קקטוס הזהב

TheMarker.com כתב

21.6.2001 / 16:13

"כגוף דינמי, מתחדש ובעל מעוף, אנו קוראים לאיגוד להכליל בשנה הבאה את האינטראקטיב כקטגוריית חובה בכל קטגוריות הפרסום"

חברת האינטראקטיב Y&R Interactive, מקבוצת שלמור אבנון עמיחי Y&R, יזמה במהלך כנס TheMarker.com שנערך אמש באכזיב החתמה על קריאה לאיגוד הפרסומאים והמפרסמים בישראל להכליל את הפרסום האינטראקטיווי בערוץ לגיטימי בקטגוריות השונות של תחרות הפרסום השנתית קקטוס הזהב.

ביוזמת חברת האינטראקטיב נכתב: "אנו החתומים מטה, אנשי האינטראקטיב בישראל, מפצירים בכם להראות לנו ולכלל קהיליית המפרסמים והפרסומאים כי תחרות הפרסום השנתית הנה חגיגה של כלל ערוצי המדיה. האינטרנט חודר ל 42% מבתי האב בישראל. בבוא עלינו תחרות הפרסום הבאה יגיע נתון זה לכ-70%. כגוף דינמי, מתחדש ובעל מעוף, אנו קוראים לאיגוד להכליל בשנה הבאה את האינטראקטיב כקטגוריית חובה בכל קטגוריות הפרסום".

לדברי גילי בימן, מנכ"ל Y&R Interactive: "לאור ההתייצבות של האינטרנט כמדיה המונית שמנו לנו למטרה להוביל את המהלך להכרה בענף, אשר יתרום ללא ספק להתמקצעות הגורמים השונים הפועלים בו ולהרחבת מעגל המפרסמים במדיום זה".

לדברי בימן הצטרפו לקריאה כ-200 איש ובהם נציגי משרדי הפרסום, חברות האינטראקטיב והמפרסמים. בין החברות שנציגהן חתמו על העצומה נמתאים שקם אלקטריק, YES, אלקטל, פרומרקט, ביטוח ישיר ושטראוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully