וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצת הרשות השנייה מבקשת מיו"ר קשת מוזי ורטהיים הבהרות בעניין מכתבו של שנער

רוני קורן-דינר

30.8.2005 / 8:31

שנער כתב כי גורמים בקשת רקחו את המהלך להדחתו עוד לפני הגשת ההצעה למכרז ערוץ 2; מקשת נמסר בתגובה על המכתב כי הוא "רצוף מידע כוזב"



הרשות השנייה אינה מתכוונת לשבת בחיבוק ידיים עד לאחר סיום ההתדיינות המשפטית בין זכיינית ערוץ 2 קשת לבין נשיאה הפורש, אורי שנער. אתמול, בעקבות מכתבו החריף של שנער אל דירקטוריון החברה, פנתה יו"ר מועצת הרשות השנייה, נורית דאבוש, ליו"ר דירקטוריון קשת, מוזי ורטהיים, ולשנער עצמו, וביקשה הבהרות.



דאבוש אישרה את הדברים, ומסרה כי ביקשה הבהרות לגבי האשמת שנער לפיה קשת נהגה בחוסר תום לב לכאורה בהצעתה במכרז ערוץ 2. חוסר תום הלב, לדברי שנער, בא לידי ביטוי בכך שגורמים בקשת רקחו את המהלך להדחתו עוד לפני הגשת ההצעה למכרז. אם אכן כך היו פני הדברים, הרי שקשת הגישה למועצה הצהרה שגויה על זהות מנהליה וכן תוכנית עסקית לא מדויקת.



כפי שפורסם אתמול ב-TheMarker, שנער כתב מכתב לדירקטוריון קשת בעקבות הזמנתו לשימוע לפני פיטורים ביום ראשון. שנער בחר שלא להגיע לשימוע, ותחת זאת שלח לכל חברי הדירקטוריון מכתב ובו מחה על הפניית העורף שזכה לה לאחר שנים כה רבות בראשות קשת. כאמור, שנער טען כי מהלך ההדחה נרקח מאחורי גבו עוד לפני זכייתה של קשת במכרז ערוץ 2. כמו כן האשים את קשת באובדן דרך מוסרי וערכי והפציר בחברי הדירקטוריון לסיים את הסכסוך בהקדם ומחוץ לכותלי בית המשפט.



באחת הפגישות האחרונות שנערכו בהליך הגישור עמו, כתב שנער במכתב, הודיע במפתיע בא כוחה של קשת, עו"ד רון גזית, כי ההידברות ביניהם הסתיימה וניסה לבדוק את האפשרות לשלם לו שלא בכסף.



"ההסבר שנתן לשאלה תמוהה זו ואשר נאמר גם לגורמים אחרים היה שקשת נקלעה בעקבות ה'ביד' הגבוה למצוקה תזרימית ושהדחתי היא חלק מהתייעלות הכרחית של החברה", האשים שנער.



בישיבת הדירקטוריון ביום ראשון לא התקבלה סופית החלטה באשר לפיטוריו המיידיים של שנער, אך הוחלט לחפש לו מחליף. מקשת נמסר בתגובה על המכתב כי הוא "רצוף מידע כוזב". שנער סירב להגיב על הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully