וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק המט"ח: הדולר מוסיף 0.1% ל-4.556 שקלים; היורו עולה 0.2% ל-5.564 שקלים

טל לוי

30.8.2005 / 15:39

בנק לאומי: "הריבית נותרה ללא שינוי אולם לא מדובר בהפתעה ולכן השוק לא הגיב בחוזקה; השבוע אנו צפויים לקבל זרם של נתוני מקרו בארה"ב ומכאן שצפויה תנודתיות בשערו של הדולר"



לאט אבל בטוח, ממשיך הדולר להתחזק בשיעורים קטנים וכבר הספיק להוסיף כאחוז וחצי בשבוע האחרון. המטבע האמריקאי מוסיף כעת 0.1% לעומת שער הסגירה אתמול והוא נסחר כעת תמורת 4.556 שקלים (עלייה של 0.37% מול השער היציג שנקבע אתמול). היורו מוסיף כעת 0.2% לעומת שער הסגירה אתמול והוא נסחר ברמה של 5.564 שקלים.



"הדולר מתחזק קלות בעולם וגם בארץ", אומר מנהל הדסק השקלי בבנק לאומי, מישל מזרחי. "מחזורי המסחר, שהיו נמוכים לאחרונה, גבוהים היום בשל הפקיעת על האופציות בבורסה. המסחר מאופיין בתנועות בין-בנקאיות בשוק המקומי לצד בנקים זרים".



"הריבית נותרה ללא שינוי אולם לא מדובר בהפתעה ולכן השוק לא הגיב בחוזקה", אומר מזרחי. "אנו רואים שיש עדיין סנטימנט חיובי לדולר בעולם הנובע מעליית התשואות בארה"ב וממגמת העלאת הריבית בארה"ב".



"השבוע אנו צפויים לקבל זרם של נתוני מקרו בארה"ב ומכאן שצפויה תנודתיות בשערו של הדולר: ביום שישי יתפרסם בארה"ב דו"ח התעסוקה החודשי, שנותן מדד טוב לאבטלה ולאינפלציה", אומר מזרחי. "זהו נתון חשוב, שמעיד על חוזקה של הכלכלה. היום צפוי להתפרסם גם מדד אמון הצרכנים, שייתן אינדיקציה נוספת לגבי הנעשה במשק", מסכם מזרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully