וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאורה מרידור אינה מחכה לאולמרט: מונתה לתפקיד דירקטורית מקרב הציבור בגילת רשתות לוויין

עומרי כהן

30.8.2005 / 18:44

שמה של מרידור נקשר בימים האחרונים לתפקיד הממונה הבא על ההגבלים העסקיים; בעלי המניות בגילת אישרו במקביל ליו"ר עמירם לוינברג, לכהן גם כמנכ"ל החברה



שמה של ד"ר ליאורה מרידור נקשר בימים האחרונים לתפקיד הממונה הבא על ההגבלים העסקיים, ושר האוצר - אהוד אולמרט, אף סלל את דרכה של מרידור לתפקיד, לאחר שהעביר בממשלה החלטה המאשרת למנות גם כלכלן בכיר לתפקיד (ולא רק משפטן). אולם בינתיים ממשיכה מרידור את דרכה בעולם העסקים הישראלי.



היום דיווחה חברת רשתות לוויין, כי אסיפת בעלי המניות שלה אישרה את מינויה של מרידור לתפקיד דירקטורית מקרב הציבור (דירקטור חיצוני - דח"צ). התפקיד מקנה למרידור מושב במועצת המנהלים של גילת בשלוש השנים הקרובות. במקביל, אישרה האסיפה כי יו"ר גילת - עמירם לוינברג, יכהן גם כמנכ"ל החברה במקומו של שלמה רודב.



מרידור הודיעה לאחרונה על כוונתה לפרוש מתפקיד יו"ר מועצת המנהלים של חברת בזק בינלאומי - תפקיד שאותו מילאה מאז ינואר 2001. קודם למינויה לתפקיד היתה מרידור הממונה על האשראי בבנק הבינלאומי הראשון ולפני כן היתה מנהלת מחלקת המחקר של בנק ישראל. אשתקד היא גם סיימה חברות בת שלוש שנים בדירקטוריון הפועלים שוקי הון, אולם היא עדיין מחזיקה בתפקיד דירקטורית בחברת .


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully