וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליקסופטוור תמכור מוצרים ל-Expanets, ספקית פתרונות רשת אמריקאית

TheMarker.com שירות

21.6.2001 / 18:53

Expanets תשתמש ב-ClickSchedule, כלי לתזמון שירות אופטימלי, וב-ClickAnalyze, כלי שירות אנליטי עסקי, על מנת לשפר את ניהול פעילות השטח שלה

חברת קליקסופטוור , המייצרת פתרונות אופטימיזציית שירות לארגוני שירות, הודיעה על מכירת רשיונות שימוש ב-ClickSchedule וב-ClickAnalyze ל-Expanets, ספקית של פתרונות תקשורת רשת מלאים ופתרונות שירות לעסקים ברחבי ארה"ב. ההתקנה צפויה להסתיים באוקטובר 2001.

עם הכנסות שנתיות בהיקף של יותר מ-1.4 מיליארד דולר ו-750 אלף לקוחות, Expanets היא הספקית הגדולה ביותר בארה"ב של פתרונות תקשורת רשת לעסקים בהם 20 עד 500 עובדים, והינה המפיץ הגדול ביותר של החברות אוויה ו-NEC equipment.

ל-Expanets יש 4,000 שותפים, הכוללים מהנדסי נתונים וקול, טכנאים, יועצי מכירות ונציגי שירות לקוחות, הממוקמים ביותר מ-1,200 סניפים ברחבי ארה"ב. החברה מספקת פתרונות בהתאמה אישית, הכוללים תכנון, התקנה וניהול של נתונים, קול ושירותי אינטרנט, החל מגישה לאינטרנט ואבטחה, דרך תשתית רשת ויישומי e-Business, וכלה בהעברת מסרים, שיחות ועידה ומערכות PBX.

Expanets תשתמש ב-ClickSchedule, כלי לתזמון שירות אופטימלי, וב-ClickAnalyze, כלי שירות אנליטי עסקי, על מנת לפתח שיטות לעבודת שטח עקבית ב-27 עסקי החברה; לשפר את תפוקתם של אנשי השטח ושל צוות מרכז הפעילות; ולספק ניהול בזמן אמת טוב יותר של קריאות השירות המגיעות מלקוחות.

"על מנת לשמור על תפוקה מירבית ואיכות שירות גבוהה עבור לקוחותינו בסביבה בעלת דרישות גבוהות וצמיחה מהירה כמו זו שלנו, אנו זקוקים למערכות יעילות ומיידיות", אמר ג'רי הינדמן, מנהל פעילויות השירות ב-Expanets. "פתרון אופטימיזציית השירות של קליקסופטוור יאפשר לנו לקיים שירות עקבי ושוטף בכל החברות שלנו במקסימום יעילות ושביעות רצון הלקוחות, תוך הפחתה בהוצאות התפעול וגידול בהכנסות".

"אנו שמחים בבחירתה של Expanets בנו. 'סוויטת' אופטימיזציית השירות שלנו היא הפיתרון המקיף והגמיש ביותר הזמין בשוק", אמר פרופ' משה בן בסט, מנכ"ל קליקסופטוור. "Expanets כבר מובילה את התעשייה באספקת פתרונות תקשורת רשת בהתאמה אישית לעסקים בינוניים. המוצרים שלנו יקנו לה בידול נוסף בכל הנוגע לשירות לקוחות, שהינו ההיבט החשוב ביותר בעסקי החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully