וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי תדיראן קשר קיימו שביתת אזהרה; דורשים ערבויות

חיים ביאור

31.8.2005 / 8:26

העובדים מונעים הוצאת סחורות מהמפעל לרבות ציוד תקשורת למדינה, עמה יש לחברה קשרים ענפים; קבוצה של עובדים אף נשארה במשך שעות הלילה בתחומי המפעל, כדי למנוע את הוצאת המשלוח



עובדי תדיראן קשר קיימו אתמול שביתת אזהרה בגיבוי ההסתדרות, והם מאיימים להמשיך בה גם היום, אם לא תיפתר המחלוקת בינם לבין ההנהלה בעניין דרישותיהם הנוגעות לשכר ולהעמדת ערבויות להבטחת תנאיהם.



עובדי תדיראן קשר, שבשליטת כור ואלביט מערכות (בשבוע שעבר מכרה כור עוד 5% מאחזקותיה בחברה לאלביט), דורשים הסכם ולפיו הנהלת תדיראן קשר תעמיד להם ערבויות שיתבטאו בהפקדה כספית או העמדת נדל"ן, שיבטיחו לדבריהם, אי פגיעה בתנאי השכר, הביטחון התעסוקתי ותנאי הפרישה.



העובדים מונעים הוצאת סחורות מהמפעל לרבות ציוד תקשורת למדינה, עמה יש לחברה קשרים ענפים. קבוצה של עובדים אף נשארה במשך שעות הלילה בתחומי המפעל, כדי למנוע את הוצאת המשלוח.



מחלוקת קיימת גם בנוגע להסכם העבודה הקיבוצי החדש האמור להיחתם בתדיראן קשר במקום ההסכם שתוקפו הסתיים בסוף יולי האחרון. ועד העובדים דורש לכלול בהסכם "קידומי שכר", אך קיימת מחלוקת לגבי שיעור הקידום והמו"מ בין הצדדים נקלע למעשה למבוי סתום.



"הנהלת תדיראן קשר פועלת כדי להנהיג הסכם חדש ולהרע את תנאי השכר של העובדים. היא גם מנסה להגדיל משמעותית את מספר העובדים המועסקים באמצעות חוזים אישיים, על חשבון ההסכם הקיבוצי, בניגוד להסכמתנו", אמר חבר ועד העובדים מוריס חנונה. לטענתו, "הנהלת החברה מנסה לפגוע בבעלי השליטה החדשים, אלביט מערכות, על ידי פיצוץ מכוון של המו"מ עם ועד העובדים".



דוברת תדיראן קשר אמרה כי החברה אינה מגיבה על טענות ועד העובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully