וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיץ ברנדס מחזיק באופציות של 850 אלף דולר מהנפקת פסווה

אמיר הלמר

31.8.2005 / 8:40

אחד השותפים במשרד עורכי הדין הנחשב רכש מאחד מבעלי השליטה בחברה זכות למניות נוספות ששוויין מוערך בחצי מיליון דולר



כשמדברים על עורכי דין שהצליחו להתעשר מעבודה במקצוע הדוגמה המובהקת שנזרקת לחלל האוויר היא גד נשיץ וחנינא ברנדס, השותפים הבכירים במשרד נשיץ ברנדס. המשרד, שהוא אחד הגדולים והבולטים בתחום המסחרי, ידוע בעיקר בשל עיסוקו בשני תחומי משפט הנזיקין וההיי-טק.



תחום הנזיקין, בו מייצג המשרד חברות ביטוח רבות, מהווה ללא ספק מקור הכנסה נאה ויציב למשרד, אלא שאת הפרסום והכסף הגדול לו הוא זכה היה דווקא בגלל הסכומים שזרמו למשרד עקב הטיפול בחברות היי-טק שונות שהנפיקו במהלך שנות ה-90 וראשית שנות ה-2000 בארה"ב.



המפורסמת שבהם היא כמובן חברת צ'ק פוינט, אותה מלווה המשרד מאז הקמתה ואשר הותירה במשרד לאחר הנפקתה מניות בשווי מוערך של יותר מ-35 מיליון דולר. מעבר לכך היו גם את בקווב, שהכניסה על פי הערכות למשרד סכום לא מבוטל של כ-9 מיליון דולר, ולנאופטיקס, שהשאירה בידיו של ברנדס מניות בשווי של יותר מ-5 מיליון דולר.



עם התפוצצות הבועה בראשית המילניום פסק זרם העסקות וההנפקות ורק בשנתיים האחרונות מראה השוק סימני התאוששות. ההתאוששות הזו מבורכת גם מבחינתו של המשרד ואינדיקציה לכך ניתן למצוא בתשקיף הראשוני שהגישה לאחרונה חברת פסווה לרשות ניירות ערך האמריקאית.



פסווה המפתחת שבבים לתקשורת אינטרנט על סיב אופטי לצרכן הביתי הוקמה ב-2001 על ידי ויקטור וייסלייב, המנכ"ל, ואריאל מייסלוס, הנשיא. החברה על פי הערכות צפויה לגייס כ-90 מיליון דולר לפי שווי של 400-300 מיליון דולר. כאמור מדובר בהערכות שכן התשקיף טרם אושר על ידי הרשות ולכן מחיר המניה בהנפקה טרם נקבע.



מטיוטת התשקיף עולה כי גם משרד נשיץ ברנדס צפוי ליהנות מההנפקה. על פי התשקיף מחזיק המשרד ב-60 אלף אופציות לרכישת מניות אותן הוא יכול לממש במחיר של 0.7 דולר למניה. על פי הערכה כי ההנפקה תתבצע לפי שער של 15 דולר למניה מדובר במניות ששווין (לאחר המימוש) 850 אלף דולר.



מעבר לכך, על פי התשקיף אחד השותפים במשרד - ששמו לא צויין - שילם 100 אלף דולר לאחד מבעלי השליטה בפסווה המחזיק ב-120 אלף מניות בכורה. תמורת התשלום הוא קיבל זכות ל-100 אלף דולר ראשונים להם יהיה זכאי אותו בעל מניות וכן 25% מכל סכום נוסף שהוא יקבל.



בנוסף נקבע כי במידה והחברה תנפיק השותף יהיה זכאי לחייב את בעל המניות למכור מניות בשווי 100 אלף דולר וכן ל-25% מיתרת המניות שלו. שווי המניות הללו אמור להיות בעת ההנפקה כחצי מיליון דולר. מי אותו שותף כאמור התשקיף לא חושף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully