וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק תמיר ואריק פנט מכרו עוד 300 אלף מניות אורכית תמורת כ-7.6 מיליון דולר

עומרי כהן

31.8.2005 / 16:26

מתחילת השנה מכרו בעלי השליטה כ-6.3% מאורכית תמורת כ-18.5 מיליון דולר; השניים ויתרו באחרונה על בונוסים במיליוני דולרים תמורת 840 אלף אופציות במחיר השוק



איציק תמיר ואריק פנט, בעלי השליטה בחברה , השלימו בשבוע שעבר מכירה של 300 אלף מניות נוספות של אורכית תמורת כ-7.6 מיליון דולר, לפי מחיר ממוצע של כ-25.2 דולר - גבוה ב-6.7% מהמחיר בו נסחרה אתמול המניה בשוק. מתחילת השנה מכרו השניים כ-6.3% מסך המניות של אורכית תמורת כ-18.5 מיליון דולר.



לתמיר ולפנט תוכנית למכירת מניות עיוורת עליה הכריזו בתחילת השנה. במסגרת התוכנית הפקידו השניים מניות בנאמנות אצל בנק ההשקעות קרדיט סוויס פירסט בוסטון, והוא אשר אחראי בפועל על מכירת המניות, על פי כמויות ומחירי מינימום, אשר מוגדרים על ידי הבעלים. תוכנית כזאת באה להגן על בעלי העניין מתביעות בגין שימוש במידע פנים, מכיוון שלהם אין כל שליטה על מועד המכירה של המניות.



במסגרת התוכנית מכרו תמיר ופנט 150 אלף מניות כל אחד, בכל אחד משלושת הרבעונים האחרונים. (ברבעון הראשון נמכרו 50 אלף מניות, אולם הן שקולות כיום למכירה של 150 אלף מניות, מאחר שהחברה פיצלה בתחילת אפריל כל מניה שלה לשלוש מניות). המכירה הפגישה כל אחד מהם עם כ-9.3 מיליון דולר במזומן.



אולם, למרות המכירות האחרונות, גדלו מאז מאי אחזקותיהם של תמיר ופנט באורכית. זאת, לאחר שהשניים החליטו לוותר על בונוסים שמנים במיליוני דולרים, שהובטחו לה על פי הסכם העסקתם בחברה מ-1993, תמורת 420 אלף אופציות במחיר השוק, אשר ניתנו לכל אחד מהם. אופציות אלו ניתנות למימוש למניות לפי מחיר של 27.14 דולר - גבוה בכ-15% מהמחיר כיום בשוק. לאחר המכירות והענקת האופציות, מחזיקים השניים במשותף בכ-24.8% מהון מהמניות של אורכית.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully