וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נילסן: ההוצאות על מודעות פרסום באינטרנט בארה"ב גדלו ב-12.6% בלבד במחצית הראשונה של השנה

סוכנויות הידיעות

31.8.2005 / 21:27

זאת, בניגוד לתחזיות של חברות מחקר אחרות אשר העריכו כי צפוי זינוק של עשרות אחוזים בהוצאות פרסום ברשת השנה



ההוצאות על מודעות פרסום באינטרנט בארה"ב גדלו ב-12.6% במחצית הראשונה של השנה, לפי נתונים שפירסמה היום חברת נילסן מוניטור-פלוס.



אמנם מדובר בשיעור צמיחה יותר מכפול מגידול של 5.7% בהוצאות הכלליות על פרסום שנרשם באותה התקופה, אך מדובר בשיעור צמיחה נמוך באופן ניכר מתחזיות של חברת מחקר אחרות לצמיחת ההוצאות על פרסום מקוון.



חברת המחקר ג'ופיטר ריסרץ' העריכה מוקדם יותר החודש כי ההוצאות על מודעות פרסום ברשת צפויות לצמוח השנה בכ-25% לעומת שנת 2004, ל-5.1 מיליארד דולר.



התחזיות של חברות מחקר ואנליסטים אחרים היו גבוהות אף יותר. בנק ההשקעות גולדמן סאקס צפה כי ההוצאות הכלליות על פרסום באינטרנט (כולל במנועי חיפוש) יזנקו ב-28% השנה. חברת המחקר פורסטר ריסרץ' צפתה כי סך כל הפרסום ברשת יצמח השנה ב-23%; וחברת המחקר eMarketer צופה גידול של 34% בהכנסות מפרסום מקוון.



עוד עולה מהנתונים של נילסן מוניטור פלוס כי חטיבת אמריקה אונליין של טיים וורנר היתה ספקית שירותי האינטרנט שהוציאה את הסכומים הגדולים ביותר על פרסומות בערוצי טלוויזיה כלל ארציים.



אמריקה אונליין הוציאה כ-153 מיליון דולר במחצית הראשונה של השנה על פרסומות טלוויזיה. במקום השני מקרב ספקיות שירותי האינטרנט נמצאת חברת PeoplePC, אשר הוציאה 97 מיליון דולר על פרסומות טלוויזיה באותה התקופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully