וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ לנדאו: רה"מ שרון המיר את דתו הפוליטית

יובל אזולאי

31.8.2005 / 22:05

לנדאו חנך עם עשרות מפעיליו את מטה הבחירות שלו בבני ברק ותקף את רה"מ: שרון הדיח את הליכוד מהממשלה



המועמד לראשות הליכוד, ח"כ עוזי לנדאו, חנך הערב ביחד עם עשרות מפעיליו את מטה הבחירות שלו בבני ברק. לנדאו תקף בחריפות את מדיניותו של ראש הממשלה, אריאל שרון, וכן את השחיתות בשלטונו. לדבריו, שרון הדיח את הליכוד מהממשלה בכך שהתעלם מרצונה של המפלגה: "הוא המיר את דתו הפוליטית. אדם שהמיר את דתו, לא נאפשר לו להפיץ את דתו המסיונרית אצלנו בבית", אמר.



לדברי לנדאו, "אם נרוץ בבחירות הקרובות עם ההנהגה הנוכחית, נספוג מכה קשה, ללא כל ספק. נאבד בין חמישה לבין 10 מנדטים ואני אולי אופטימי. רבים רואים בעצמם נבגדים ורבים אחרים חושבים שהשחתנו את מידותינו הפוליטיות. הציבור רוצה הנהגה הגונה ולא רמאית. הוא רוצה הנהגה ערכית, נקיה ושקופה, המשלבת פרגמטיזם", אמר.



לנדאו התייחס לקריאתו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, למועמדים לראשות העבודה להתלכד סביב השר שמעון פרס. "יש להם כבר ראש ממשלה וקוראים לו אריאל שרון. האם הליכוד היום נמצא בשלטון? יש למפלגה טעם בשלטון רק אם היא מקדמת באמצעותו את מטרותיה", אמר.



בכניסה למטה קבע ח"כ לנדאו את המזוזה שנעקרה מדלת ביתו של מזכיר ההתנחלות המפונה עצמונה, שבגוש קטיף, זבולון כלפא. בין משתתפי הכנס, פעילי ליכוד וחברי מרכז מכל רחבי הארץ.



רענן לוי, שכיהן כיועצם לענייני תפוצות של שרון ושל ח"כ בנימין נתניהו הביע אמש תמיכה מלאה בלנדאו: "ערכים שהיו חשובים לליכוד התפוררו לכולנו בידיים במהירות שיא", אמר בהתייחסו לתוכנית ההתנתקות. הוא תקף גם את נתניהו: "כל מי שישב לצדו של שרון בממשלה, גם עד לפני כשבועיים, היה יכול לעצור את תוכנית ההתנתקות, אך בגלל אינטרסים פוליטיים אישיים הוא הפקיר את מצביעי הליכוד ואת הדרך. אנו יודעים שגורל השומרון וגורל רמת הגולן יחרצו חלילה באותה דרך".



בין הנואמים בכנס אמש במטהו החדש של לנדאו גם ראש העיר קרית מלאכי לשעבר ואחיו של נשיא המדינה, ליאור קצב. הוא הרבה לתקוף את מדיניות הממשלה שלא טיפחה את עיירות הפיתוח, על אף שתושביהן תמכו ברובן בליכוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully