וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם נטו רוצה לגדול בשוק הגרנולה: מרחיבה את "גרנולה ויליגר"

איילה צורף

1.9.2005 / 8:30

כיום המותג ויליגר של נטו חזק במיוחד בתחום השימורים, אך עד כה לא השקיעה בו החברה תקציבי פרסום ושיווק לשם הרחבתו לתחומים אחרים



קבוצת נטו רוצה להגדיל את נתחי השוק שלה בתחום הגרנולה. ל-TheMarker נודע כי החברה, ששיווקה עד כה גרנולה בקופסאות פלסטיק שקופות ולא ממותגות, יוצאת במהלך עיצוב מחדש של האריזות שלה, עליהן יודגש השם "ויליגר". כיום המותג ויליגר של נטו חזק במיוחד בתחום השימורים, אך עד כה לא השקיעה בו החברה תקציבי פרסום ושיווק לשם הרחבתו לתחומים אחרים. ככל הידוע, גם במהלך זה לא מתכננת החברה להשקיע תקציבי פרסום ניכרים.



השחקנים החזקים ביותר בשוק כיום הם יוניליוור (תלמה) עם סדרת המוצרים תחת השם "פינוקי בריאות", ו"אנרג'י" של שטראוס-עלית. שתי החברות משקיעות תקציבי פרסום ניכרים על מנת לנסות ולהעביר אליהן כמה שיותר הכנסות משוק צומח. זאת, לעומת השחקנים האחרים הקטנים יותר, שממעטים להשקיע בפרסום בתחום. ככל הנראה, שאיפותיה של נטו בתחום אינן גדולות במיוחד, לאור החלטתה שלא להשקיע בתקציבי פרסום ושיווק.



שוק הגרנולה הוא אחד השווקים הצומחים ביותר בתחום דגני הבוקר. הוא צומח הן בתחומים של גרנולה בתפזורת והן בכל הקשור לחטיפי גרנולה, קטגוריה בה ויליגר של נטו אינו פעיל. ב-2004 צמח שוק דגני הבוקר, הגרנולה ושיבולת השועל בכ-15%, בעיקר בשל השקעות גדולות של חברות המזון בתחום מוצרי הבריאות בקטגוריה. בולטת גם עלייה של 30% במכירות חטיפי גרנולה וחטיפי סויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully