וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: הסיבה העיקרית לירידה במכירות כרטיסי הקולנוע בארה"ב היא איכות הסרטים הירודה

רויטרס

1.9.2005 / 8:29

גם אנשים שציינו גורמים כמו מחירי הכרטיסים הגבוהים, אורך הפרסומות לפני הסרט והיעדר חניה כמרתיעים, אמרו כי אם הסרטים עצמם היו מפתים יותר, הם היו מתמודדים עם יתר הגורמים והולכים לקולנוע



הסיבה העיקרית לירידה במכירות הכרטיסים בקולנוע היא הסרטים עצמם ולא התחזקות ספריות הווידאו המסורתיות והמקוונות, ואפילו לא הורדות הסרטים הפירטיות - כך מראה סקר חדש של חברת המחקר בראנדיימנשנס (Brandimensions) שבחן דעות ותגובות של צופים פוטנציאליים באינטרנט.



לפי הסקר, גם כאשר הצופים הפוטנציאליים נימקו את הירידה בתדירות ביקוריהם בקולנוע בסיבות אחרות, הם עדיין מנו את מקור הבעיה באיכות הסרטים הירודה. צופים שאמרו כי הם נהנים מהנוחות שמציע נטפליקס, אתר השכרות ה-DVD באינטרנט, ציינו כי הסיבה לכך שניסו את נטפליקס מלכתחילה היתה היעדר כותרים מפתים בקולנוע. גם אנשים שציינו גורמים כמו מחירי הכרטיסים הגבוהים, אורך הפרסומות לפני הסרט והיעדר חניה כמרתיעים, אמרו כי אם הסרטים עצמם היו מפתים יותר, הם היו מתמודדים עם יתר הגורמים והולכים לקולנוע.



מכירות כרטיסי הקולנוע בארה"ב נמוכות ב-8% לעומת התקופה המקבילה לפני שנה. מספר הכרטיסים שנמכרו נמוך ב-11% לעומת השנה שעברה. נתון מעניין שעולה מהסקר הוא שבקבוצת הגברים והנשים בגילאים 49-25, אחת החשובות ביותר בעולם הקולנוע, חלה הירידה הגדולה ביותר ביציאות לקולנוע. אוכלוסיה זו פונה לעתים קרובות יותר ויותר להופעה או אירוע ספורט, במקום ללכת לצפות בסרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully