וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט אישר את העברת קלאבמרקט לשופרסל

ענת רואה

1.9.2005 / 9:45

בגין 17 סניפים שלא יימכרו יופחת מסכום העסקה 69 מיליון שקל, אבל שופרסל תקבל שליש מתמורת הסניפים; העובדים יקבלו 157 מיליון שקל



בית המשפט אישר את בקשת נאמני קלאבמרקט, רו"ח גבריאל טרבלסי ועו"ד שלמה נס, להעברת הרשת לשופרסל. לדברי הנאמנים, מבחינה מעשית אין כל אפשרות אחרת אלא להעביר באופן מיידי את ניהול הרשת ל, שכן "השטח בוער" עקב אי הוודאות שנוצרה בנוגע להמשך הפעלת הרשת ומיהו הגורם שימשיך להפעילה.



מבקשת הנאמנים עולה כי בגין 17 סניפים שלא יעברו לשופרסל עקב חשש הממונה על ההגבלים לפגיעה משמעותית בתחרות, יופחת מסכום הרכישה 69 מיליון שקל. שופרסל תישא בתוצאות הכספיות בתקופת הפעלת הסניפים המיועדים למכירה עד למכירתם או עד סוף דצמבר 2005. בבקשה נאמר כי הואיל שבתקופה זו צפוי הפסד בהפעלת הסניפים ולאור הסכמת שופרסל להפחתה מזערית ממחיר העסקה, הוסכם כי היא תקבל שליש מתמורת מכירתם, עד לתקרה של 69 מיליון שקל. אם תמורת הסניפים תניב יותר מ-69 מיליון שקל, יחלקו שופרסל והנאמנים בתמורה שתתקבל. בשורה התחתונה, אומרים הנאמנים, ולאחר מכירת הסניפים המיועדים למכירה, הערכתם היא כי מחיר העסקה יופחת ככל הנראה בעשרות בודדות של מיליוני שקלים.



באשר להסכמים שהושגו עם העובדים - לדברי הנאמנים סכום הפיצוי הכולל שיקבלו העובדים, בהתאם לשני הסכמים שנחתמו עמם, עומד על 157 מיליון שקל. סכום זה כולל פיצוי לעובדים על הסכמתם לבטל את ההסכמים הקיבוציים הקיימים ולהתקשר בהסכם קיבוצי חדש, במעמד של עובדים חדשים ללא ותק, העומד על 60 מיליון שקל.



לטענת הנאמנים ויתרו העובדים על רכיבים שונים בשווי של עשרות מיליוני שקלים כגון פדיון הודעה מוקדמת, ימי חופשה להם היו זכאים וזאת בנוסף לכך שנאלצו לוותר על התנאים והזכויות הקיימים להם במסגרת ההסכם הקיבוצי הקיים ומעבר להסכם קיבוצי חדש ללא ותק קודם וללא רצף זכויות. מהתשלומים לעובדים ינוכה גם שכר טרחת הנאמנים. בבקשה נאמר כי הסכמים אלו עם העובדים מאפשרים ביצוע מיידי שקט וחלק של ההסכם עם שופרסל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully