וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד חברת ביוטכנולוגיה בדרך לבורסה: חברת המכשור הרפואי טופספין מבצעת היום ההנפקה לציבור לגיוס של 36 מ' ש'

TheMarker

6.11.2005 / 12:42

במכרז המוסדי הובטחו כ-75% מהגיוס; החברה צופה כי תחל בשיווק מוצריה באירופה ב-2006 ותקבל אישור FDA ב-2007; את ההנפקה מובילה חברת החיתום פועלים אי.בי.אי



חברת המכשור הרפואי טופספין תקיים היום את ההנפקה לציבור של מניותיה בדרך להצטרפות למסחר בבורסה בתל אביב. חברת הביוטכנולוגיה מתכוונת לגייס סך כולל של כ-36 מיליון שקל בהנפקה ראשונה של מניות וכתבי אופציה לציבור (IPO) בבורסה, כאשר את הגיוס מובילות קרנות ההון סיכון פיטנגו, גיזה ויזראל סיד, וכן ענקית התרופות והמכשור הרפואי Johnson & Johnson.



טופספין תבצע את הגיוס לפי שווי של כ-25 מיליון דולר לפני הכסף - השווי בו ביצעה את ההנפקה הפרטית האחרונה שלה בסוף 2002. את הגיוס מבצעת חברת החיתום פועלים אי.בי.אי.



טופספין מפתחת צנתר לב תוך עורקי להדמיה באמצעות MRI של דפנות העורקים, המספקים דם ללב במהלך צנתור. לחברה אין בשלב הזה מוצר בעל אישור שיווק וגם לא מכירות, אך היא צופה כי תחל בשיווק מוצריה באירופה ב-2006, ותקבל אישור FDA ב-2007. החברה יוצאת להנפקה שהיא מעין סיבוב גיוס נוסף בסטארט אפ פרטי והנפקה בבורסה.



טופספין ערכה לפני כשבוע את המכרז המוסדי, ובמסגרתו הובטחה רכישת כ-75% ממנו על ידי משקיעים מוסדיים ועל ידי בעלי המניות הקיימים בחברה (בהם קרנות ההון סיכון פיטנגו, גיזה ויזראל סיד וכן Johnson & Johnson, שהתחייבו לרכוש 34% מסך ההנפקה), והיתרה הובטחה בחיתום.



טופספין מתמקדת בשוק המכשור הרפואי לקרדיולוגיה פולשנית, ופועלת לפיתוח צנתר לב תוך עורקי חדשני, להדמיה באמצעות MRI של דפנות עורקי הלב במהלך צנתור לב. המוצר שהחברה מפתחת מאפשר לזהות נגעים בעורקי הלב, בעלי היצרות נמוכה, שבטכנולוגיה הקיימת היום אין לרופאים אפשרות לבדוק האם הם "שפירים" או שהם מסוכנים למטופל. בנוסף, החברה צופה כי הטכנולוגיה שלה תשמש בעתיד לטיפול גם באינדיקציות נוספות כמו אורולוגיה, סרטן הריאה, אורטופדיה, מערכת העיכול ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully