וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוני חץ ומגדל ירכשו את השליטה בקניון מול הים באילת לפי שווי של 700 מיליון שקל

יורם גביזון

1.9.2005 / 19:35

יתרת ההחזקות בקניון המצליח בישראל תישאר בידי בעליו הנוכחיים - אלי ישראלי ואריה דגן - ותבטיח לאלוני חץ ולמגדל תשואה של 9% על ההשקעה, באמצעות קדימות בחלוקת דיווידנדים



חברת אלוני חץ וחברת הביטוח מגדל ירכשו את השליטה בקניון מול הים באילת לפי שווי של 700 מיליון שקל. שיעור ההחזקה המדויק של אלוני חץ ומגדל טרם נקבע סופית, אולם יהיה ככל הנראה 70% עד 90%. יתרת ההחזקות בקניון תישאר בידי בעליו הנוכחיים - אלי ישראלי ואריה דגן - ותבטיח לאלוני חץ ולמגדל תשואה של 9% על ההשקעה, באמצעות קדימות בחלוקת דיווידנדים.



רכישת קניון מול הים היא העסקה המשמעותית השנייה בשוק הנדל"ן הישראל שאלוני חץ מבצעת בשבועות האחרונים, לאחר שבתחילת השבוע השלימה את רכישת חברת אמות השקעות תמורת 956 מיליון שקל, מידי קבוצה של קרנות פנסיה ובנק הפועלים.



קניון מול הים הוא הקניון המצליח ביותר באילת, ונחשב לקניון המצליח בישראל על פי הכנסות למ"ר: מעל 1,050 דולר למ"ר לחודש - גבוה מהפדיון בקניונים מובילים במרכז הארץ. הקניון כולל 10,000 מ"ר למסחר ודמי השכירות השנתיים בו מגיעים בסך הכל 47 מיליון שקל.



קניון מול הים גייס במחצית הראשונה של 2004 אגרות חוב שמגובות בתזרימי המזומנים שמפיק הקניון. על פי ההסכם המתגבש, יהיו אחראים בעליו הקודמים של הקניון על פירעון אגרות החוב או על הסדר אחר כלשהו, שיסיר את השעבוד מזרמי המזומנים של הקניון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully