וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפילה במכירות GM בארה"ב באוגוסט; עלייה קטנה מהצפוי במכירות פורד; זינוק במכירות היצרניות היפאניות

סוכנויות הידיעות

1.9.2005 / 21:26

נפילה של 13% במכירות GM למרות מבצעי ההנחות; נפילה של 40% במכירות רכבי השטח של פורד בעקבות נסיקת מחירי הדלק



ג'נרל מוטורס (סימול GM), יצרנית כלי הרכב הגדולה בעולם, דיווחה על נפילה של 13% במכירותיה בחודש אוגוסט לעומת התקופה המקבילה, לכ-355 אלף יחידות. זאת, לאחר שהרחבת מבצע ההנחות לעובדיה לכלל הציבור, לא הצליחה לפתות קונים, לאחר גידול במכירותיה בחודשים יוני ויולי.



פורד מוטור (סימול F), יצרנית המכוניות השנייה בגודלה בארה"ב, מסרה כי מכירותיה בארה"ב גדלו באוגוסט ב-6.3% לעומת החודש המקביל בשנה הקודמת, לכ-288 אלף יחידות. החברה רשמה זינוק של 22% במכירות מכוניות, וגידול קל של 0.3% במכירות משאיות. עם זאת, נרשמה ירידה של עשרות אחוזים במכירות רכבי השטח של פורד על רקע נסיקת מחירי הבנזין בארה"ב. מכירות דגם רכב השטח אקספדישן נפלו ב-40% ומכירות רכב השטח אקספלורר צנחו ב-44%.



המחיר הממוצע לצרכן של גאלון בנזין בתחנות הדלק בארה"ב עלה אתמול לשיא של כל הזמנים - 2.68 דולר.



דיימלר קרייזלר (סימול DCX), יצרנית כלי הרכב החמישית בגודלה בעולם, דיווחה על גידול של 5.3% במכירותיה לעומת התקופה המקבילה, לכ-206 אלף יחידות, מתוך כ-187 כלי רכב שמכרה חטיבת קרייזלר האמריקאית.



בקיזוז יום מכירות נוסף שהיה בחודש אוגוסט השנה לעומת אוגוסט 2004, גדלו מכירות פורד וקרייזלר ב-2.2% וב-1% - פחות מתחזיות האנליסטים לגידול של 9.2% ו-7% במכירות.



יצרניות כלי הרכב היפאניות הגדולות, דיווחו כולן על גידול במכירותיהן בארה"ב בחודש שעבר. טויוטה מוטור, יצרנית הרכב הגדולה ביפאן, רשמה גידול של 14% במכירותיה לעומת התקופה המקבילה, לכ-205 אלף יחידות. הונדה מוטור דיווחה על זינוק של 23% במכירותיה לשיא של כ-156 אלף יחידות, וניסאן מוטור רשמה גידול של 15% במכירות לכ-92 אלף יחידות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully