וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתוראן הגישה טיוטת תשקיף ל-SEC; תגייס בנאסד"ק כ-86 מיליון דולר

אסף רותם

1.9.2005 / 22:06

לאחר ניכוי הוצאות הרישום, ללא החיתום, יסתכם הגיוס בכ-75 מיליון דולר - בהתאם להערכות שפורסמו בעבר, לפיהן צפויה החברה לנסות ולגייס כ-60 עד 70 מיליון דולר בנאסד"ק



בהמשך להודעתה לבורסת ת"א השבוע, כי בכוונתה לכנס את בעלי המניות ולקבל את אישורם לצורך רישום למסחר בנאסד"ק, הגישה היום איתוראן טיוטת תשקיף לרשות לניירות ערך האמריקאית, ה-SEC.



איתוראן מבקשת לנצל בהנפקה שיא של 5 שנים במחירי המניה. לפי התשקיף, תגייס איתוראן עד 86 מיליון דולר ותירשם תחת הסמל "ITRN".



איתוראן לא ציינה טווח מחירים להנפקה, אלא רק את תקבוליה המקסימליים.



את אסיפת בעלי המניות זימנה איתוראן ל-15 בספטמבר, כך שתהליך ההנפקה צפוי לצבור תאוצה רק לאחר כינוסה של האסיפה, ובהנחה שבעלי המניות יאשרו את המהלך.



לאחר ניכוי הוצאות הרישום, ללא החיתום, יסתכם הגיוס בכ-75 מיליון דולר. בהתאם להערכות שפורסמו בעבר, לפיהן צפויה החברה לנסות ולגייס כ-60 עד 70 מיליון דולר בנאסד"ק. את ההנפקה של איתוראן יוביל בנק ההשקעות השווייצי UBS. את תפקיד חתמי המשנה בהנפקה, ימלאו ג'יי.פי. מורגן, וויליאם בלייר ואונטרברג.



בטיוטה מצויין כי איתוראן, אשר עוסקת באיתור ובמיגון כלי רכב, תמכור כ-4.8 מיליון מניות, ולחתמים אופציה לרכוש 720 אלף מניות נוספות מהחברה ומבעלי המניות. מתוך הסכום הראשון, בעלי מניות ימכרו כ-960 אלף מניות, או כ-21 מיליון דולר, לפי מחיר המקסימום.



בין המוכרים: איזי שרצקי, שיזכה לכ-8.5 מיליון דולר לפי מחיר ההנפקה המירבי, יהודה כהנא, שייפגש עם כ-5 מיליון דולר לפי אותו חישוב, אבנר ועמוס קורץ, שיראו למעלה מ-3 מיליון דולר ויגאל שני.



איתוראן סיימה את 2004 עם מכירות של כ-78 מיליון דולר ורווח נקי של למעלה מ-11 מיליון דולר. מחיר המניה קפץ פי 4 מאז 2002.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully