וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות ני"ע בארה"ב תקל על חברות שנפגעו בהוריקן

סוכנויות הידיעות

4.9.2005 / 8:42

"אף אחד באזור האסון לא צריך לדאוג לגבי הגשת הדו"חות", אמר יו"ר ה-SEC, כריס קוקס; הרשות אמרה כי תעמוד על המשמר במיוחד מפני הונאות ני"ע הקשורות לסופה



רשות ני"ע בארה"ב (SEC) אמרה כי תקל בדרישותיה על חברות שנפגעו מסופת ההוריקן קתרינה, על ידי הארכת המועד להגשת מסמכים לאזורים שנפגעו באסון. "אף אחד באזור האסון לא צריך לדאוג לגבי הגשת הדו"חות", אמר יו"ר ה-SEC, כריס קוקס.



הרשות אמרה כי בכוונתה לסייע לברוקרים וסחרנים לספק גישה לחשבונות הנמצאים במשרדים שאינם פעילים בשל הסופה. חברות קרנות נאמנות ובתי השקעות לא יידרשו להגיש מסמכים, כמו תשקיפים, באזור מוכה האסון. כמו כן תספק הרשות סיוע לאנשים ומשפחות אשר מצבם הפיננסי נפגע קשות בשל הסופה, ותסייע להם להשיג גישה לנציגי בתי ההשקעות הרלוונטיים.



הרשות אמרה כי היא תעמוד על המשמר במיוחד מפני הונאות ני"ע הקשורות לסופה, ותתבע כל מי שינסה לנצל לרעה את הטרגדיה על ידי הונאת קורבנותיה.



NASD, הארגון המנהל את בורסת נאסד"ק, פירסם תקנות הנוגעות לגישה לחשבונות לקוחות שנפגעו באסון. משרדי NASD בניו אורלינס נסגרו עד הודעה חדשה, וענייניו הועברו למחוז שיקגו. ביקורות על חברות היושבות באזור האסון יידחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully