וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקסטרא פלסטיק: הזמנה בהיקף 3 מיליון דולר מארה"ב

טל לוי

4.9.2005 / 10:19

החברה תספק שקיות לאמריקן איירליינס ולרשת האופנה Charming Shop; הנהלת החברה: האסטרטגיה להגדלת המכירות ליצוא הוכיחה עצמה - הגדלנו מכירות בעשרות אחוזים בשנים האחרונות



יצרנית השקיות, , דיווחה היום כי קיבלה 2 הזמנות בהיקף כולל של 3 מיליון דולר משני לקוחות בארה"ב. הלקוח הראשון, חברת התעופה אמריקן איירליינס, שהזמינה שקיות וסלי קנייה עבור מטוסי החברה בהיקף של 2 מיליון דולר, והשני, רשת האופנה Charming Shop, שהזמינה שקיות קנייה בהיקף של מיליון דולר. מהחברה נמסר כי שתי ההזמנות יסופקו ברובן עוד במהלך השנה הנוכחית.



מהנהלת אקסטרא פלסטיק נמסר כי ההזמנה מאמריקן אייליינס היא הבעת אמון גדולה במוצרי החברה, לאור העובדה שאקסטרא פלסטיק מספקת ללקוח זה שקיות זה 6 שנים ועתה הוארך ההסכם בעוד שנתיים נוספות. עוד נמסר כי "החברה אימצה לעצמה אסטרטגיה ברורה להגדיל את היקף המכירות ליצוא, והוא אכן גדל בעשרות אחוזים בשנים האחרונות".



מכירות אקסטרא פלסטיק בארה"ב מתבצעות באמצעות חברה בת, המשמשת גם כמשרד מכירות ולוגיסטיקה ופועלת בארה"ב מאז 2001. החברה הבת מטפלת בלקוחות החברה בארה"ב, המהווים 20% מסך לקוחות החברה. בשנת 2004 ייצאה אקסטרא פלסטיק ביותר מ-4 מיליון דולר לארה"ב, ובין לקוחותיה ניתן לציין את הדיוטי פרי אמריקה, חנויות אופנה ומפעלי תעשייה.



כחלק ממאמצי היצוא, בונה כיום אקסטרא פלסטיק מפעל לייצור מוצרי פוליאתילן ברומניה, בהשקעה של כמה מיליוני דולרים. המפעל אמור להתחיל לייצר לקראת סוף השנה.



אקסטרא פלסטיק סיימה את הרבעון השני של 2005 עם מכירות של 25 מיליון שקל, מתך זה 7 מיליון שקל ללקוחות בחו"ל. הרווח התפעולי הכפיל עצמו ל-3 מיליון שקל, ואילו הרווח הנקי עלה ל-2 מיליון שקל לעומת 1.3 מיליון שקל ברבעון המקביל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully