וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגלו האזנות למשרדי הנהלת איגוד ערים דן לביוב

צפריר רינת

4.9.2005 / 15:48

האיגוד הגיש תלונה במשטרה; האיגוד אחראי על בחירת מכרזים לפרויקט הפסקת הזרמת בוצה, בסדר גודל של מאות מיליונים



במשרדי ההנהלה של איגוד ערים דן לביוב, האחראי על מתקן טיהור השפכים הגדול
בישראל - השפד"ן, התגלה לאחרונה ציוד להאזנת סתר. בעקבות הגילוי הגישו היום (ראשון) מנהלי האיגוד תלונה במרחב יפתח במשטרה.



במסיבת עיתונאים שנערכה היום, סירב יושב ראש האיגוד, איתי פנקס, למסור פרטים על הציוד שהתגלה. לדבריו, לא ידוע לאיגוד מיהו הגוף שהיה מעונין בביצוע האזנות במשרדי האיגוד, הנמצאים ברחוב הקונגרס בתל אביב.



איגוד ערים דן אחראי על מערכת הובלת השפכים של כל גוש דן ועל השפד"ן. לאחרונה עוסק האיגוד בפרויקט גדול שמטרתו הפסקת הזרמת בוצה (שאריות שפכים) לים והעברתה לטיפול יבשתי.



מדובר בפרויקט בסדר גודל של מאות מיליוני שקלים ובמהלך ביצועו יבחרו חברות גדולות על פי מכרזים, שבהם ישתתפו גם חברות בין לאומיות. קיימת אפשרות שחברה שהיתה מעונינת בהשגת מידע מוקדם, שיעזור לה בזכייה במכרז, היא זו שביצעה את ההאזנות.



בראשית השנה הבאה מתכוון האיגוד לפרסם מכרז להקמת מתקן להסמכה וסחיטה של הבוצה. "אנחנו לא יודעים מי היה מעונין בהאזנות ואין לנו חשוד על הכוונת", אמר פנקס."אנחנו סומכים על המשטרה ונחכה להתפתחויות בחקירה. אנחנו לא מתכוונים להקפיא שום פרויקט ונמשיך בביצוע כל מה שתיכננו על פי לוח הזמנים. אנחנו מנהלים את הפרויקטים של האיגוד על בסיס שיקולים מקצועיים ותקנים המבוססים על מה שקיים בעולם. שום האזנת סתר לא יכולה להשפיע על החלטות כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully