וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורינט מעשירה את פורטפוליו המוצרים שלה על ידי רכישת Opus האמריקאית ב-12 מיליון דולר

שירלי יום-טוב

4.9.2005 / 16:00

הרכישה היא בבחינת "כסף קטן" עבור ורינט, שבקופתה כ-250 מיליון דולר; לאופוס פתרונות לביצוע אנליזה של מידע המתקבל במוקדי שירות לקוחות; דו"חות ורינט - ביום רביעי לאחר המסחר



תחום ההקלטות המתוחכמות של וידיאו וקול צובר תאוצה, ואת זה אפשר לראות ברבעונים האחרונים בתוצאות המשופרות של שתי הנציגות הישראליות בשוק זה - ורינט ונייס. אחד הסממנים המצביעים על שוק חם בתחום ההקלטות המתוחכמות בא לידי ביטוי במהלכים של רכישת חברות הפועלות בתחום.



כך, למשל, השלימה באחרונה את רכישת חטיבת CRS של חברת דיקטאפון תמורת כ-38 מיליון דולר. נייס - זה לא סוד - מחפשת לרכוש חברות נוספות הפועלות בשוק, וזה אך הגיוני להמר על כך שחלק מתוכניות ההנפקה שלה קשורות למהלך עתידי של רכישה.



אבל עד שיתבהרו כוונותיה של נייס, הודיעה ביום שישי על רכישת של חברה אמריקאית קטנה, שתעשיר את פורטפוליו המוצרים שלה. ורינט רוכשת את Opus, שבסיסה במדינת אילינוי, תמורת 12 מיליון דולר במזומן ותשלומים נוספים המותנים בעמידה באבני דרך בשנתיים הקרובות.



אופוס מתמחה בפתרונות לביצוע אנליזה של מידע המתקבל במוקדי שירות לקוחות וביחידות אחרות בארגון, האמונות על תהליכים פנימיים. ורינט ציינה שהפתרונות של אופוס מסוגלים לבצע ניתוח של מידע המתקבל לרוחב הארגון, ולזהות מקטעים בהם יש מקום לשיפור האינטראקציה.



"הרכישה תרחיב את היכולות של ורינט בפעילות בתחום האזרחי. אופוס הראתה החזר מהיר על ההשקעה (ROI) עבור הלקוחות שרכשו ממנה פתרונות. אנחנו מאמינים שהסינרגיה שלה עם הפתרונות הקיימים של ורינט תתרום ללקוחות שלנו", ציין דן בודנר, נשיא ומנכ"ל ורינט.



12 מיליון דולר הם כסף קטן עבור ורינט, שסיימה את הרבעון הראשון של 2005 עם 250 מיליון דולר בקופתה וללא חובות. ורינט תדווח על תוצאות הרבעון השני, יחד עם החברה האחות, אולטיקום, והחברה האם, קומברס טכנולוג'י. על פי התחזית הממוצעת של האנליסטים המסקרים את החברה תדווח ורינט על הכנסות של 74 מיליון דולר ורווח נקי של 25 סנט למניה, כ-8 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully