וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלקסלייט סיפקה לחברת הכבלים הסינית טייזו פתרונות תקשורת לרשתות GPON

צורי דאר

4.9.2005 / 16:11

היקף העסקה - כ-250 אלף דולר; שוק ה-PON הנחשב לשוק חם בתעשיית התקשורת העולמית וחברת פסווה הפעילה בו תצא בקרוב להנפקה בנאסד"ק



חברת הסטארט אפ הישראלית פלקסלייט (FlexLight) מכפר סבא הודיעה בסוף השבוע על עסקה עם חברת הכבלים של העיר טייזו (Taizhou CATV) במחוז ג'יאנסו בסין. במסגרת העסקה סיפקה פלקסלייט את מערכת Optimate שתאפשר לחברה הסינית, לה כחצי מיליון מנויים, להטמיע רשתות של תקשורת נתונים מהירה בתקן GPON.



ה-GPON - Gigabit Passive Optical Network, הינו סטנדרט המאפשר קצב נתונים של עד 2.5 ג'יגה ביט בשנייה בתעבורת קול ונתונים - באמצעות הבאתו של קו הסיב האופטי קרוב יותר למשרדים ולבנייני מגורים רבי קומות. הפלטפורמה שפותחה על ידי פלקסלייט מקשרת מנויים באמצעות רשת תקשורת אופטית בין המשרד המרכזי (מרכזיית תקשורת אזורית) לנקודת נוכחות מקומית (מרכזייה אופטית, הנמצאת בבניין משרדים או מגורים). היקף העסקה נאמד בכ-250 אלף דולר.



ה-GPON הוא נגזרת של תקן ה-PON, הנחשב לאחד השווקים החמים היותר בתעשיית התקשורת העולמית, והוא אומץ על ידי קונסורציום של 21 יצרנים וספקי ציוד טלקום גדולים. תקן זה מתחרה בתקני ה-EPON של חברת פסווה וה-BPON של חברת ברודלייט. לאחרונה הגישה פסווה תשקיף לקראת גיוס של כ-90 מיליון דולר לפי שווי של כ-350 מיליון דולר בנאסד"ק.



פלקסלייט, שהוקמה ב-2000, גייסה מאז הקמתה כ-26 מיליון דולר מהקרנות סנט פול ונצ'ר קפיטל, אקסל פרטנרס, אפלייד מטיריאלס ונצ'רס, קונקורד ונצ'רס וקוראל ונצ'רס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully