וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר: צמיחה מהירה במכירות משקאות קלים בעולם - דעיכה במכירות ממתקים

סוכנויות הידיעות

4.9.2005 / 17:00

בשנה החולפת גדלו מכירות המשקאות הקלים ל-9.6 מיליארד דולר לעומת ירידה במכירות השוקולד והחטיפים ל-8.6 מיליארד דולר, לפי מחקר של AC נילסן - דיווח "אינדיפנדנט"



המכירות של משקאות קלים בבריטניה מזנקות מהר יותר ממכירות השוקולד והחטיפים, על רקע נטייה גוברת מצד הצרכנים לפנות למוצרים בריאים יותר. כך עולה ממחקר שערכה חברת AC נילסן עבור חברת המשקאות הקלים בריטוויק (Britvic), כך דיווח העיתון הבריטי "אינדיפנדנט".



המחקר העלה כי מכירות המשקאות הקלים בבריטניה הסתכמו בשנה שהסתיימה ביולי ב-5.2 מיליארד ליש"ט (9.6 מיליארד דולר), גידול של 1% לעומת השנה הקודמת - הרבה מעל למכירות השוקולד שהסתמכו באותה התקופה ב-3.1 מיליארד ליש"ט (5.7 מיליארד דולר) ומכירות החטיפים שהסתכמו ב-1.6 מיליארד ליש"ט (2.9 מיליארד דולר), ואשר ירדו ב-4% בתקופה האמורה.



קדבורי שוופס (סימול CBRY.L) הבריטית העמידה בשבוע שעבר את חטיבת המשקאות האירופית שלה למכירה, עם תג מחיר מוערך של 1.2 מיליארד ליש"ט (2.14 מיליארד דולר). זאת, כדי להתמקד בתחום דברי המתיקה, וכן בתחום המשקאות בצפון אמריקה ובאוסטרליה.



קדבורי אמרה כי מכירת החטיבה, בית למותגים כמו שוופס, אורנג'ינה ואואזיס, תתחיל בקרוב ותנוהל על ידי בנק ההשקעות גולדמן סאקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully