וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות באנגליה: פארטי גיימינג צפויה להציע הצעה נגדית לרכישת אמפייר אונליין

אפרת נוימן

4.9.2005 / 19:37

בשוק ההון הבריטי מעריכים כי חברת ספורטינג-בט היא שהציעה לרכוש את אמפייר אונליין לפי שווי של 1.44 מיליארד דולר; אם יתפתח מאבק צפוי המחיר לעלות



העיתונות הבריטית ממשיכה לעסוק באינטנסיוויות בשאלת זהות המועמדת האפשרית לרכוש את השליטה בחברת אמפייר אונליין שבשליטת נעם לניר. אחרי שביום שישי ההתמקדות היתה בשתי מועמדות עיקריות - חברות ההימורים הציבוריות פארטי גיימינג וספורטינג-בט, צומצמו בהמשך הספקולציות בשוק ההון הבריטי להערכה כי ספורטינג-בט היא זו שהציעה לרכוש את אמפייר. לכן, מצפים בלונדון להודעה רשמית של ספורטינג-בט.



אבל כאן זה לא נגמר. היום דיווח ה"סאנדיי טלגרף" הבריטי כי אחרי שהגיעה ההצעה מספורטינג-בט שוקלת גם פארטי גיימינג הצעה מתחרה. ביום חמישי הקרוב תפרסם פארטי את התוצאות לרבעון השני ויש מי שמעריך כי היא גם תדווח על מהלכים בעניין זה. מן הסתם, כניסה של פארטי למאבק על אמפייר תעלה את שווייה של החברה לצורך העסקה.



"למיזוג בין ספורטינג-בט לאמפייר יהיו השלכות משמעותיות עבור נעם לניר, שמחזיק ב-21.4% ממניות החברה", כתבו ב"טיימס". אחזקותיו של לניר שוות 300 מיליון דולר. ב"טיימס" גם צויין כי לא ברור האם הסכם ההתקשרות בין אמפייר ללקוחתה, פארטי גיימינג (אמפייר מקבלת עמלות על הפניית גולשים לאתרים שפועלים באמצעות הטכנולוגיה של פארטי), כולל סעיפים לגבי שינויי שליטה.



"מיזוג מוצלח בין ספורטינג-בט לאמפייר אונליין צפוי להיות טריגר לעוד מיזוגים בתעשיית ההימורים המקוונים", כותבים ב"טיימס". ספורטינג-בט הוקמה ב-1998 ונסחרת בלונדון מאז 2001. לחברה 30 מותגי הימורים ובהם אתרי הימורים בספורט ואתר הפוקר Paradisepoker. שווי השוק הנוכחי של החברה הוא 2.2 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully