וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל תמר פישמן: "כל מנהל תיקים שלא יבש החלב משפתיו דורש כיום תנאים לא הגיוניים"

אסף רותם

5.9.2005 / 10:11

אירועים מעניינים מתרחשים בימים אלה בקרנות הנאמנות של תמיר פישמן; בבית ההשקעות שבשליטת אלדד תמיר ודני פישמן נפרדו לאחרונה מכמה דמויות מפתח בחברה



אירועים מעניינים מתרחשים בימים אלה בקרנות הנאמנות של תמיר פישמן. בבית ההשקעות שבשליטת אלדד תמיר ודני פישמן נפרדו לאחרונה מכמה דמויות מפתח בחברה. ראשון לעזוב היה מנכ"ל הקרנות מיכאל וייס (יולי). מנהל ההשקעות בקרנות הנאמנות וסגנו של וייס, ערן מרטון, עזב לפני שבועיים לאחר שלא קודם לתפקיד שפינה וייס. עוד שני נוטשים: סמנכ"ל ניהול תיקים, שי אנגל, ומנהל קשרי הלקוחות, גבי דישי. כל המוזכרים סרבו להתראיין ואמרו רק כי עזבו מרצונם וכי הגיע הזמן להמשיך הלאה.



עזיבתו של וייס נובעת ככל הנראה מסכסוך שמקורו בחוסר הסכמה כספית בינו לבעלים, מה שגרר כנראה גם את שרשרת העזיבות. סכסוך על רקע כספי ידוע ביכולתו להפוך נחלת כל העובדים תוך זמן קצר. כך שבתמיר פישמן עדיין מסתובבים עובדים שעשויים לעזוב בקרוב לבתי השקעה גדולים יותר, או לבתי השקעות חדשים.



הפריחה בשוק ההון מניעה כנראה פעילים לשקול את המשך צעדיהם על רקע היכולת שלהם להשיג תנאים טובים יותר. מנכ"ל תמיר פישמן, רני ליפשיץ: "תור הזהב של שוק ההון והביקוש לעובדים מזכיר קצת את 2000 - כל מנהל תיקים שלא יבש החלב מעל שפתיו דורש תנאים שלא יתקבלו על הדעת. קמים היום בתי השקעות קטנים, שלהערכתי לא יהיו איתנו עוד שנתיים ומציעים לכל דורש משכורות עתק". בתמיר פישמן דיווחו באופן לקוני לבורסה כי אורנן סולומון יכהן כמנכ"ל קרנות הנאמנות החל מאוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully