וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NDS רוכשת חברת תוכנה להימורים אינטראקטיוויים ב-7.4-2.9 מיליון דולר

יורם גביזון

5.9.2005 / 10:28

הסכום המדויק של הרכישה ייקבע על פי תוצאותיה הכספיות העתידיות של החברה הנרכשת; כל עובדיה של NT Media יצטרפו ל-Orbis ויספקו שירותים ללקוחות הקיימים של החברה הנרכשת



חברת Orbis שהיא חברה בת בבעלותה המלאה של חברת NDS רכשה אתמול את NT Media תמורת סכום שינוע בין 2.9 מיליון דולר ל-7.4 מיליון דולר במזומן. הסכום המדויק של הרכישה ייקבע על פי תוצאותיה הכספיות של החברה הנרכשת בעתיד. כל עובדיה של NT Media שעוסקת בפיתוח משחקים תוכנה להימורים אינטראקטיוויים יצטרפו ל-Orbis ויספקו שירותים ללקוחות הקיימים של החברה הנרכשת. עובדיה של NT Media יפתחו במשותף עם צוותים של אורביס משחקים חדשים וכן חבילת תוכנה מלאה לקזינו שתוצע כחלק ממשפחת המוצרים OpenBet של אורביס.



NT Media סיפקה את ממשק המשתמש למשחק Landbrokes Balls וכן למשחקים SkyBet ומשחקי הטלוויזיה האינטראקטיויים של רשת סקיי. החברה הנרכשת מחזיקה בסל של 50 מוצרים כולל משחקים שמשוחקים בפלטפורמות המובילות.



NDS היא החברה המובילה עולם בפיתוח ובשווק מערכות גישה מותנית לשידורי טלוויזיה בתשלום. החברה סיימה את הרבעון השני של 2005 ברווח של 21.9 מיליון דולר במחזור של 147 מיליון דולר בהשוואה לרווח של 51 אלף דולר במחזור של 101 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2004. ההון העצמי של החברה הוא 427 מיליון דולר, ושווי השוק שלה הוא 2 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully