וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמול עוברת לרכוש מלונות: שבועיים לאחר שרכשה את מלון צל הרים בים המלח - רכשה את מלון סייסטה באילת

טל לוי

5.9.2005 / 12:03

מנכ"ל גמול, אורי שלו: "ענף המלונאות והתיירות מתאושש; אנו מאמינים בפוטנציאל הטמון בתחום המלונאות בארץ ועסקות הרכישה של מלונות צל הרים וסייסטה לא יהיו הרכישות האחרונות של גמול"



, העוסקת בנדל"ן ונשלטת בידי אמנון ברזילי ואייל יונה, הודיעה היום כי תשקיע 2 מיליון דולר ברכישת מלון סייסטה (לשעבר מיראז') באילת. המלון מגיע עם חוב של 8.5 מיליון דולר ולפיכך, משקף המחיר ששילמה גמול שווי של 10.5 מיליון דולר.



נראה שבגמול החליטו ללכת לכיוון רכישות של בתי מלון: לפני שבועיים רכשה החברה את מלון צל הרים באיזור ים המלח ובהודעת הבורסה שפירסמה היום נכתב כי "החברה בוחנת מספר עסקות נוספות לרכישת בתי מלון".



מנכ"ל גמול, אורי שלו, מסר היום כי "לאור ההתאוששות בענף המלונאות בארץ, העלייה במספר הלינות והגידול בכניסות תיירים ארצה, נבחנות בגמול בתקופה האחרונה מספר עסקות בתחום. אנו מאמינים בפוטנציאל הטמון בתחום המלונאות בארץ ועסקות הרכישה של מלונות צל הרים וסייסטה לא תהינה הרכישות האחרונות של גמול".



גמול כבר שילמה חצי מיליון דולר במקביל לחתימת ההסכם, ויתרת הסכום תשולם במועד השלמת העסקה. מלון סייסטה כולל 159 חדרים על פני שטח של 3.5 דונם ולדברי החברה זכה לדירוג של 4 כוכבים והרכישה מותנית באישור מינהל מקרקעי ישראל, אישור הממונה על ההגבלים העסקיים ובדיקת נאותות. בגמול מתכוונים להמשיך ולהפעיל את המלון מבלי לבצע בו השקעות מהותיות.



גמול נסחרת לפי שווי של 311 מיליון שקל ומנייתה עלתה מתחילת השנה ב-2.8%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully