וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנטפ, שבשליטת נבזלין, מתרחקת מעסקים ברוסיה: רוכשת חברת טלקום באוקראינה

סוכנויות הידיעות

5.9.2005 / 13:45

שווי חברת הטלקום אופטימה מוערך ב-120-100 מיליון דולר; מנטפ חיסלה את אחזקותיה בשוק הטלקום הרוסי; אופטימה היא מפעילת הטלקום האלטרנטיווית (CLEC) הגדולה באוקראינה



קבוצת מנטפ, שהחזיקה בעבר בשליטה על חברת הנפט הרוסית - יוקוס, נמצאת במגעים לרכישת חברת הטלקום אופטימה באוקראינה, בצעד ראשון של התרחקות מעסקים בשוק הרוסי. חברת הטלקום אופטימה, היא מפעילת הטלקום האלטרנטיווית (CLEC) הגדולה ביותר באוקראינה.



מנטפ, שנכוותה קשות מפרשיית ההלאמה של יוקוס על ידי ממשלת רוסיה, אמרה כי תפסיק את כל השקעותיה ברוסיה, ותעביר את תשומת ליבה להזדמנויות השקעה במזרח אירופה.



אופטימה היתה במגעים להימכר לגולדן טלקום, אולם מגעים אלה הופסקו בשל מכירת אופטימה למנטפ, המיוצגת בעסקה על ידי מיכאיל ברודנו. ברודנו אמר לעיתונות הרוסית כי מנטפ לא מתכוונת "לשבת על המזומנים" שלה, ומעוניינת להיות פעילה בשוק.



שווייה המוערך של אופטימה טלקום הוא 120-100 מיליון דולר. בשנה שעברה מכרה מנטפ את החזקותיה בשוק הטלקום הרוסי, וחיסלה למעשה כל פעילות שיש לה ברוסיה. נבזלין וברודנו, בעלי השליטה במנטפ, הודיעו באביב 2005 על חיסול פעילותם ברוסיה ומעבר לפעילות במזרח אירופה ובישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully