וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגבטק השלימה גיוס של 26 מיליון דולר לפי שווי של 54 מיליון דולר

צורי דאר

5.9.2005 / 14:45

כך נודע ל-TheMarker; בסבב השתתפו קרנות ההון סיכון פועלים ונצ'רס בהשקעה ראשונה בחברה, סטאר ונצ'רס, פיטנגו, ג'נסיס, אינטל קפיטל וליהמן ברדרס ונצ'ר קפיטל



חברת הסטארט אפ הישראלית נגבטק (Negevtech) השלימה גיוס של 26 מיליון דולר. כך נודע ל-TheMarker. אתר Ivc-Online דיווח היום כי הגיוס נעשה על פי שווי חברה של 54 מיליון דולר לפני הכסף והשתתפו בו קרנות ההון סיכון פועלים ונצ'רס בהשקעה ראשונה בחברה, סטאר ונצ'רס, פיטנגו, ג'נסיס, אינטל קפיטל וליהמן ברדרס ונצ'ר קפיטל.



נגבטק מפתחת מערכות לבדיקת פרוסות סיליקון ובקרת תהליכי ייצור בתעשיות המוליכים למחצה, המבוססת על מנוע הדמיה ייחודי. מערכת נגבטק 302 שפיתחה הינה מכונה לבדיקת מוליכים למחצה בעלת רזולוציה גבוהה, והראשונה מסוגה המשלבת שתי מתודולוגיות בדיקה - Bright field & Dark field. המכונה מסוגלת לגלות מגוון רחב מאוד של פגמים בגדלים קטנים מאוד של מספר עשרות ננומטרים.



נגבטק הוקמה ב-1999 על ידי ד"ר גדי נוימן ודוד אלומות, יוצאי אורבוט, לימים אורבוטק. עם השלמת סבב זה מסתכמות ההשקעות בחברה בכ-64 מיליון דולר. בחברה השקיעו בעבר גם חברת אורבוטק וחברת קווליטאו, וכלל שמכרה את חלקה בחברה לפיטנגו, ג'נסיס וסטאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully